Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Grzeje się, problem z przyśpieszaniem.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

ace-mati
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2010-07-14, 18:41
Lokalizacja: CZB

[P10/WP10] Grzeje się, problem z przyśpieszaniem.

Post autor: ace-mati » 2010-07-22, 17:41

Witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoją Primerą SR20De otóż:


Przy spokojnej jeździe w mieście jest wszystko ok wskaźnik jest w położeniu poziomym ale gdy wyjadę w trasę to tak po ok 5km przy stałej prędkości 120km/h wskaźnik wędruje aż pod czerwone pole :-o , gdy włączę nawiew ciepłego powietrza do środka wskaźnik po chwili spada do ok 3/4 skali.
:-/
Czym to jest spowodowane???

Boję się że mogę przegrzać silnik :| . Wcześniej jeździłem golfem 3 i tam nie było praktycznie mowy o tym żeby wskaźnik wychylił się do 3/4 skali nawet przy ostrym butowaniu. 8-)

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-07-22, 19:41

dziwne zwłaszcza że pęd powietrza powinien działać na chłodnicę

ja mam własnie odwrotnie bo wiatrak nie kręci i mam zagrożenie ugrzania w mieście na trasie jest temperatura ok

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2010-07-22, 20:09

hmmm nie wiem ale mi to wygląda na jakiś problem z termostatem ;-) tylko że ja prawdę mówiąc się nie znam :P Co do Golfa III to właśnie sąsiad miał te same objawy i miał coś z termostatem
Obrazek

baxter
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-07-25, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Post autor: baxter » 2010-07-25, 22:36

Przerabiałem ten temat w swojej P10-ce, było identyko. Wymieniłem termostat, nawet pompę wodną i nic. W trasie ciśnienei oleju wypchneło fajki swiec. Po rozebraniu silnika okazało się że ciśnienie z skrajnego teglewego tłoka wydmuchiwało wodę. Na uszczelce pod głowicą nic nie było widać. Kolektor dolotowy do tego tłoku miał kolor rdzawy. Jak się okazało przy szlifie głowicy zebrać trzeba było cztery setki. Pozdrawiam.

ice
aktywny forumowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2009-12-09, 14:34
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: ice » 2010-07-30, 13:23

Też to przerabiałem. Sprawdź i przepłucz chłodnicę. U mnie to pomogło.
BMW E46 320D
Nissan Primera P11.144
Mini Cooper - Żonowóz :)

Maciek2222
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-02-19, 19:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek2222 » 2011-03-22, 20:51

witam wracając dzisiaj z pracy zaczął mi sie grzać silnik wiatraki normalnie chodziły płyn też był tyle co powinien musiałem sie zatrzymać na poboczu żeby ostygł włączyłem zimne powietrze w kabinie i po tym zaczął sie grzać a ciepłe też nie pomogło jak troche ostygł to już sie nie grzał dopiero po 15minutach jazdy znowu zaczął pomoże ktoś??

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2011-03-22, 22:44

A płyn sprawdzałeś w zbiorniczku wyrównawczym czy w chłodnicy ?
Twoje objawy wskazują na zapowietrzony układ chłodzenia .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”