Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] 1.6 Szarpie.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

[P10/WP10] 1.6 Szarpie.

Post autor: SiwoL » 2010-04-17, 12:17

Otóż ostatnio mam taki problem iż auto zaczęło mi szarpać, jak jest zimne to poniżej 2tys jest masakra. jak jest rozgrzane to tez lipa. jak wbije 5 przy 70 to szarpie kiedyś moglem do 60 zwolnic dodać gazu delikatnie i sobie nabierał prędkości. Drugi objaw jest taki że jak dam buta i ciągnę go na maxa to ma takie momenty że idzie, potem przez moment nie idzie i znowu idzie do końca w rożnych momentach łapie "muła"
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-04-18, 08:24

pomierz przepływkę
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-04-18, 12:42

DINO777 pisze:pomierz przepływkę
to raz
póżniej egr i układ zapł.
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-04-18, 13:15

Oprócz mierzenia przepływki warto ją oczyścić, miałem podobnie jak kupiłem samochód w okolicach 4 tys była taka chwila zawachania i potem szedł, wystarczyło wyczyścić przepływkę i samochód odżył, a warto też skontrolować świece, ewentualnie poczyścić z nagaru i ustawić odpowiednią przerwę przy elektrodach.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-18, 21:55

No jak piszą wyżej, świeczki, kable, zapłon, - objaw związany na 99% z elektryką.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-18, 22:09

Kable na 100% te same objawy co u mnie. Polecam SENTECHA lub NGK.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-04-18, 23:38

Do zabawy dziś doszedł nowy objaw mianowicie, autko po odpaleniu nie chciało się wkręcić zamuliło się i wolne obroty spadły drastycznie w dół z 800 gdzieś na 500->. Świeczki dopiero zmienione kable, pójdą jutro. Jak sprawdzić przepływkę? Na kompie nie wykazuje błędów.

Jakie kable mam takie do wyboru.

BOSCH, JC AUTO, SEIWA (made in japan).
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 09:35

Sądze ze to nie jest wina przepływki, Tylko i wyłacznie kabli zapłonowych. coś mało masz firm do wyboru..

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-04-19, 13:30

Ryba pisze:Sądze ze to nie jest wina przepływki, Tylko i wyłacznie kabli zapłonowych. coś mało masz firm do wyboru..
No akurat takie mam dostępne w intercarsie na stanie.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 13:50

aha. napisz jak zmienisz kable, albo jeszcze jeśli masz znajomego z tym samym motorem przełóż kable i sprawdź czy jest jakaś zmiana. Może jak nie to to palec i kopułka do wymiany.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-04-19, 14:42

Żeby było zabawnie odpaliłem dziś auto i objawy znikły.....Już nie mam pytań. Ale kable i tak raczej wymienię bo pisze na nich Nissan pewnie od nowości są w aucie..
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 15:00

Warto by było :P

Pisz co i jak jak sie znowu coś wysypie :P

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-04-19, 16:02

nie kupuj żadnych jc bosch janmorów sentechów i takich tam bo z powrotem bedziesz musiał wrocić do swoich ze znaczkiem nissana.. tylko NGK bądż DENSO.. takie jest moje zdanie
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
Gaweł
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2010-04-15, 22:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gaweł » 2010-04-19, 16:56

SiwoL pisze:SEIWA (made in japan).
donn_primerra pisze:DENSO
Polecam. U mnie też siedzą Seiwy.
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
Obrazek
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 17:59

kable NGK kosztują jakies nie całe 200 zł, a Sentech to nie jest lipna firma.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-04-19, 18:38

Dobra wybór padł na seiwy 80zł po upustach ;) wiec można zaryzykować Made in Japan motywuje.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-04-19, 22:04

Ryba pisze:Sentech to nie jest lipna firma.
firma moze i n ie jest lipna ale kable badziewne przynjmniej ja juz któryś komplet komuś wywalałem w kosz... ale to było jakiś czas temu moze sie naprawiło... nie wiem seiwy nie znam.. ufam tylko tym dwom co napisałem... każdy ma swoje zdanie sam przerabiałem i wielu moich znajomych te pozorne oszczędnośći..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-19, 22:21

Mam te kable juz od poł roku i nic sie nie dzieje. Wszystko jest w porządku :)

Awatar użytkownika
lisek
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2009-12-09, 09:11
Lokalizacja: Kielce / Warszawa
Kontakt:

Post autor: lisek » 2010-04-20, 12:46

Sentech to Polska firma, kable moim zdaniem takie same jak JANMORY. Jeden badziew, chociaż ja tam na janmorach już ponad setke stuknąłem, i śmigają jeszcze jak należy ;-)
Mysle ze w klasie ekono seiwa będzie najlepszym wyjściem, ew. Bosch. A jak masz kasę to NGK zdecydowanie

Awatar użytkownika
5prus8
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2010-03-14, 17:29
Lokalizacja: Chojnice/Tuchola

Post autor: 5prus8 » 2010-05-13, 14:46

a co sadzicie o kablach blue printa za 150 ??? czy to jest firma godna polecenia czy nie bardzo bo ngk bardzo ciężko dostać albo pod 300zeta z taka cena wyskakują, albo oprocz ngk jakie by były w miarę dobre żeby mi potrzymały trochę ?? ...
Nissan Primera P10 SR20Di

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-05-15, 18:09

popieram Nadira , to elektryka kable albo swiece, moga byc tez pomylone kable na cewce
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
5prus8
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2010-03-14, 17:29
Lokalizacja: Chojnice/Tuchola

Post autor: 5prus8 » 2010-05-28, 10:58

Ja mam podobne objawy co SiwoL ale cały zapłon miałem wymieniony palec, kopułkę, kable i świece,sprawdzałem wyprzedzenie zapłonu i też ok 15st., do tego zaślepiony egr, przepływkę czyściłem benzyną w spray'u, na kompie nie pokazuje błędów, ale uważam że to bedzie przepływka bo te druciki poprzeczne są już jakby lekko upalone...
Nissan Primera P10 SR20Di

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-05-29, 11:02

Sory że dawno nie pisałem. Ale problem rozwiązany wystarczyło wyczyścić przepływomierz z syfu ( ja użyłem środek do czyszczenia gaźników w spreyu ) i jak ręką odjął auto dużo lepiej idzie zero mułów czy szarpnięć.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2010-07-20, 21:04

przepraszam ze w p10 pisze a mam p11 ale mysle ze tu pasuja moje objawy.. mam 1.6 i wlasnie mi podszarpuje nie moze sie zebrac itp.. czy jak w p11 1.6 popsikam tam gdzie taka siateczka to cos pomoze? juz tam zagladalem i wiem gdzie to jest.

Objaw, po zapaleniu silnik trzesie autem tzn nie chodzi zbyt rowno ani na pb ani na lpg ,

ponizej 2tys obrotow czuc miniszarpanie.

o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-07-21, 17:32

Odepnij i odkręć przepływomierz. Porzadnie go wyczyc odczekaj aż wyschnie i składaj;) No i na koniec ciesz się jazda;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-07-21, 19:01

o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie
A Ty byś chciał żeby na "piatce" od 2300obr wbiło Cię w fotel???Troche za niskie obroty na 5, nie sądzisz?

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2010-07-21, 19:07

od 2 tys powinno jechac a nie szarpac.. inna 1.6 jedzie. Wymienilem dzis podcisnienie regultatora cisnienia paliwa potem jeszcze jakies jedno zaraz obok bo byly rurki dziurawe.. wtrysnalem do tej siateczki sporo tego do gaznikow jest troszke lepiej ale i tak nie chodzi zbyt rowno.. wyczyscilem palec i kopulke i podejrzewam palucha kopulke lub kable.. ale one nie swieca w nocy ani nie bija po lapach nawet jak sa pomoczone.. jutro jeszcze raz popsikam tam po tej siatce pod filtrem moze jeszcze cos zmyje syfu

[ Dodano: 2012-04-11, 21:46 ]
jestem juz po drugim czyszczeniu goracego druta. Ale cos slabo mi pali czasami. Nie zawsze, tak w 90% odpalania dlugo krece i sie zebrac nie moze, kiedys palil od strzala. Po 5sekundach meki nagle nastaje normalna praca i smigam ile chce. Spalanie w normie jest, obroty trzyma idealnie. Czy ktos wie jakie jest ustawienie zaplonu wlasciwe dla benzyny i dla lpg? auto ma 250tys zrobione na gazie 2 generacji ;) uprzedzam pytania o glowice - to nie to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”