[P10/WP10] 1.6 Szarpie.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] 1.6 Szarpie.
Otóż ostatnio mam taki problem iż auto zaczęło mi szarpać, jak jest zimne to poniżej 2tys jest masakra. jak jest rozgrzane to tez lipa. jak wbije 5 przy 70 to szarpie kiedyś moglem do 60 zwolnic dodać gazu delikatnie i sobie nabierał prędkości. Drugi objaw jest taki że jak dam buta i ciągnę go na maxa to ma takie momenty że idzie, potem przez moment nie idzie i znowu idzie do końca w rożnych momentach łapie "muła"
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
Oprócz mierzenia przepływki warto ją oczyścić, miałem podobnie jak kupiłem samochód w okolicach 4 tys była taka chwila zawachania i potem szedł, wystarczyło wyczyścić przepływkę i samochód odżył, a warto też skontrolować świece, ewentualnie poczyścić z nagaru i ustawić odpowiednią przerwę przy elektrodach.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Do zabawy dziś doszedł nowy objaw mianowicie, autko po odpaleniu nie chciało się wkręcić zamuliło się i wolne obroty spadły drastycznie w dół z 800 gdzieś na 500->. Świeczki dopiero zmienione kable, pójdą jutro. Jak sprawdzić przepływkę? Na kompie nie wykazuje błędów.
Jakie kable mam takie do wyboru.
BOSCH, JC AUTO, SEIWA (made in japan).
Jakie kable mam takie do wyboru.
BOSCH, JC AUTO, SEIWA (made in japan).
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
nie kupuj żadnych jc bosch janmorów sentechów i takich tam bo z powrotem bedziesz musiał wrocić do swoich ze znaczkiem nissana.. tylko NGK bądż DENSO.. takie jest moje zdanie
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
SiwoL pisze:SEIWA (made in japan).
Polecam. U mnie też siedzą Seiwy.donn_primerra pisze:DENSO
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
![Obrazek](http://www.rajdoactive.pl/logo_male.png)
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
![Obrazek](http://www.rajdoactive.pl/logo_male.png)
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
firma moze i n ie jest lipna ale kable badziewne przynjmniej ja juz któryś komplet komuś wywalałem w kosz... ale to było jakiś czas temu moze sie naprawiło... nie wiem seiwy nie znam.. ufam tylko tym dwom co napisałem... każdy ma swoje zdanie sam przerabiałem i wielu moich znajomych te pozorne oszczędnośći..Ryba pisze:Sentech to nie jest lipna firma.
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
Ja mam podobne objawy co SiwoL ale cały zapłon miałem wymieniony palec, kopułkę, kable i świece,sprawdzałem wyprzedzenie zapłonu i też ok 15st., do tego zaślepiony egr, przepływkę czyściłem benzyną w spray'u, na kompie nie pokazuje błędów, ale uważam że to bedzie przepływka bo te druciki poprzeczne są już jakby lekko upalone...
Nissan Primera P10 SR20Di
przepraszam ze w p10 pisze a mam p11 ale mysle ze tu pasuja moje objawy.. mam 1.6 i wlasnie mi podszarpuje nie moze sie zebrac itp.. czy jak w p11 1.6 popsikam tam gdzie taka siateczka to cos pomoze? juz tam zagladalem i wiem gdzie to jest.
Objaw, po zapaleniu silnik trzesie autem tzn nie chodzi zbyt rowno ani na pb ani na lpg ,
ponizej 2tys obrotow czuc miniszarpanie.
o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie
Objaw, po zapaleniu silnik trzesie autem tzn nie chodzi zbyt rowno ani na pb ani na lpg ,
ponizej 2tys obrotow czuc miniszarpanie.
o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie
od 2 tys powinno jechac a nie szarpac.. inna 1.6 jedzie. Wymienilem dzis podcisnienie regultatora cisnienia paliwa potem jeszcze jakies jedno zaraz obok bo byly rurki dziurawe.. wtrysnalem do tej siateczki sporo tego do gaznikow jest troszke lepiej ale i tak nie chodzi zbyt rowno.. wyczyscilem palec i kopulke i podejrzewam palucha kopulke lub kable.. ale one nie swieca w nocy ani nie bija po lapach nawet jak sa pomoczone.. jutro jeszcze raz popsikam tam po tej siatce pod filtrem moze jeszcze cos zmyje syfu
[ Dodano: 2012-04-11, 21:46 ]
jestem juz po drugim czyszczeniu goracego druta. Ale cos slabo mi pali czasami. Nie zawsze, tak w 90% odpalania dlugo krece i sie zebrac nie moze, kiedys palil od strzala. Po 5sekundach meki nagle nastaje normalna praca i smigam ile chce. Spalanie w normie jest, obroty trzyma idealnie. Czy ktos wie jakie jest ustawienie zaplonu wlasciwe dla benzyny i dla lpg? auto ma 250tys zrobione na gazie 2 generacji
uprzedzam pytania o glowice - to nie to
[ Dodano: 2012-04-11, 21:46 ]
jestem juz po drugim czyszczeniu goracego druta. Ale cos slabo mi pali czasami. Nie zawsze, tak w 90% odpalania dlugo krece i sie zebrac nie moze, kiedys palil od strzala. Po 5sekundach meki nagle nastaje normalna praca i smigam ile chce. Spalanie w normie jest, obroty trzyma idealnie. Czy ktos wie jakie jest ustawienie zaplonu wlasciwe dla benzyny i dla lpg? auto ma 250tys zrobione na gazie 2 generacji
![;)](./images/smilies/oczko.gif)