Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Nierowna praca silnika.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

krzyska

[P11/WP11] Nierowna praca silnika.

Post autor: krzyska » 2010-04-08, 22:32

Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2010-04-09, 20:43

Regulator napięcia w alternatorze.
Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-04-09, 20:50

przeczyść przepustnice ,częstą przyczyna migotania świateł jest słaba masa
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

macig7
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2009-12-09, 13:08
Lokalizacja: Kórnik

Post autor: macig7 » 2010-04-10, 13:38

a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-04-10, 17:58

macig7 pisze:a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
A jaki masz filtr oleju ?
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

macig7
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2009-12-09, 13:08
Lokalizacja: Kórnik

Post autor: macig7 » 2010-04-12, 08:39

nice-wawa pisze:A jaki masz filtr oleju ?
nice-wawa , szczerze to nie wiem, jaki filtr mi doktor założył, a myślisz że producent może mieć aż takie znaczenie ?
Jak pisałem,po zmianie oleju ,przy odpaleniu na zimo (np. po nocy) , kontrolka się nadal pali ,po przygazowaniu ,gaśnie , ale już nie ma sytuacji że dławi sie i gaśnie silnik , wygląda mi to na połowiczny sukces

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Nierowna praca silnika.

Post autor: DINO777 » 2010-04-12, 16:06

krzyska pisze:Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
a jak się zachowuje podczas przyspieszania, bo może przepływka się kończy ja miałem podobne objawy, i wszelkie czyszczenia i inne wariacje nie pomogły, do tego brak błędu na kompie, ale zainwestowałem w nową przepływkę i teraz jest OK
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

macig7
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2009-12-09, 13:08
Lokalizacja: Kórnik

Post autor: macig7 » 2010-04-13, 07:53

cześć ,
a dzisiaj ,jadąc do pracy zauważyłem ,że jakby mocy chwilami brakowało ,

DINO777 , jak myślisz ,może to u mnie też wina przepływomierza ?W którym on się dokładnie znajduje miejscu?(patrząc od frontu samochodu)

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-04-13, 07:58

przy filtrze powietrza, znajdziesz wtyczkę na dolocie do kolektora to jest to
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2010-07-17, 21:47

Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpie :/ zmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-07-18, 22:57

abc1234xx pisze:Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpie :/ zmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila
Proponuję przeczyścić przepustnice i wyregulować bieg jałowy na silniczku krokowym .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
oskazip
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2009-12-13, 10:13
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: oskazip » 2010-07-19, 16:54

abc1234xx,

tak jak pisał nice-wawa Proponuję przeczyścić przepustnice i wyregulować bieg jałowy na silniczku krokowym .

macig7,

jaki filtr oleju polecam MANNA
i jak sie ma czujnik ciśnienia oleju
kiedy to sie dziać zaczeło
było 2xn15 k11 p11GT R20KA24 jest p10gt i y60

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2010-07-19, 16:55

no wlasnie mam jechac do gazownika na regulacje.. spalanie mi troche duze wychodzi.. na klimie 12.6 bez 11.6 na wiekszosci poza miastem.. duzo za duzo

beben1982
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2010-06-15, 20:44
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: beben1982 » 2010-09-16, 20:28

Witam podłącze się do tematu. Co może być przyczyną falowania obrotów jak jest zimny silnik bo jak już się rozgrzeje to już nie faluje? Z góry dzięki za odpowiedz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”