Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] [CD20T] Objawy padniętej turbiny

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

[P11/WP11] [CD20T] Objawy padniętej turbiny

Post autor: Wieshaq » 2010-07-06, 19:47

Jest problem w trakcie przejazdu do Władka nie było żadnych problemów leciałem normalnie trasą do 120 przyspieszenia w normie jak na osłabioną turbinę, problem zaczął się w momencie kiedy musiałem zwolnić i jechałem w korku. :-?
Mianowicie zaczęła kopcić na niebiesko i straciła na mocy żeby ruszyć musiałem mocniej depnąć w pedał żeby normalnie ruszyć. Oczywiście im więcej gazu tym większa chmura i większy smród o dziwo ropy. :shock:
Nie zauważyłem żeby znacznie ubyło oleju.
Jakieś propozycje co sprawdzić, lub jak to ugryźć bo szczerze to nie chciał bym gdzieś w trasie powrotnej utknąć i dzwonić po ludziach z grupy Assistance. :roll:
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
and_pec
aktywny forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2009-12-10, 10:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: and_pec » 2010-07-06, 21:31

Ja tam bym zaczął od wymiany filtra i regulacji pompy. Jak nie ubywa oliwy i śmierdzi ropą to po prostu nie przepala bo jest za mało powietrza
Ten dym to na 100% jest niebieski- bo to nic tylko oliwa w paliwie. W sumie ropa to też olej
Jak turbo pada to kopci na czarno lub biało Takie najczęstsze przypadki opisane z dobrego fachowego Lubelskiego serwisu http://reampoland.pl/index.html?idg=tur ... yka&sklep=
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-07-07, 00:28

Wiesiu wypoczywaj a primera cię przywiezie.
Tak jak napisał And_pec obstawiam układ zasilania .
Myślę że spokojnie wrócisz do domu.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-07-07, 06:29

and_pec jak pamiętasz miałem z tym problem jakiś czas temu (regulacja pompy i zapłonu) i po dalszych regulacjach itd wszystko wróciło do normy, fakt że od soboty nie ruszałem samochodu i może na zimnym silniku coś jeszcze się ujawni, ale sprawdzę filtr, chociaż ze 2 miechy temu był zmieniony a od tamtej pory zrobiłem może 2kkm.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
hochoł
fanatyk nissana
Posty: 816
Rejestracja: 2009-12-08, 22:36
Lokalizacja: 3 City

Post autor: hochoł » 2010-07-08, 21:27

Wieshaq, jak jeszcze jesteś na wybrzeżu to mogę dać tobie namiar na magika od "traktorków" który ma warsztat w Gdańsku :)
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-07-10, 06:29

To bardzo poproszę bo do następnej soboty nie zamierzam się stąd ruszać.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”