Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] muszę mu dać po gazie by odpalił

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

markaw
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2010-03-17, 18:03
Lokalizacja: Małopolska

[P11/WP11] muszę mu dać po gazie by odpalił

Post autor: markaw » 2010-03-28, 19:23

Witam, rano po nocy samochód pali na dotyk, po dłuższym postoju również.
Problem pojawia się, gdy silnik jest letni (po krótkim postoju), wtedy muszę deptać po gazie, by odpalił. Myślałem że to gaz (II generacja), więc usunąłem mikser z obudowy filtra, przeczyściłem przepustnicę, wymieniem filtr, podmieniłem aparat zapłonowy i przepływomierz.... bez efektu :sad: . Może ktoś z grupowiczów ma jakieś sugestie. Pozd. MK.

dominik86
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2010-03-28, 19:57

Mam podobnie-po krotkim odcinku ciezko odpalic.Konega Donprimerra pisal cos o luzach zaworowych i nie ma sie tym co przejmowac
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2010-04-03, 15:29

ja bym próbował jeszcze raz czyścić przepustnicę,z Liquy Moli jest dobry środek do przepustnic przeznaczony,u siebie miałem podobny kiedyś problem(musiałem lekko wcisnąć gaz by odpalić) i czyszczenie pomogło,z tym że nie mam LPG

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-04-03, 16:24

witam ja odpowiadałem na troche inny problem odpalanie zimnego silnika zgaszenie go po chwili i pózniej problem . tutaj proponował bym sprawdzić zawór rególacji ciśnienia paliwa ...
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

markaw
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2010-03-17, 18:03
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: markaw » 2010-04-05, 10:22

Witam.

Wszystkie problemy generowała instalacja gazowa (!!!).
Po usunięciu miksera i wyczyszczeniu "syfu" silnik zaczął równo pracować, ale wciąż ciepły palił źle.
W instalacji II generacji na przepływomierz zakłada się tulejkę (by ją wyjąć należy unieść "siateczkę" w obudowie filtra lub zdemontować filtr),
tulejkę ściągnąłem i silnik pali jak złoto (no ale nie mam już gazu).

Korzystając z okazji zapytam, na Allegro obserwuję obudowy filtra bez siteczka, zostało ono zdemontowane, czy też nie wszystkie modele go mają???

Pozd. grupowiczów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”