[P10] Swap z 2.0 125km na 2.0 150km GT
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10] Swap z 2.0 125km na 2.0 150km GT
Witam jak w temacie jeśli zakupie silnik z P10 GT 150km bedzie wszystko pasowało z tego 125km? Czy trzeba bedzie coś wymieniać?
różnice są w kol ssących Low i Hi Port na to uważaj choć teraz ciężko z takim silnikiem ..
wg mnie pocztyaj o swapach co i jak chcesz jeśli masz Po 94 roku p10 to wszystko łącznie z poliftem ci będzie pasować jeśli chodzi o sam słupek ,,
wg mnie pocztyaj o swapach co i jak chcesz jeśli masz Po 94 roku p10 to wszystko łącznie z poliftem ci będzie pasować jeśli chodzi o sam słupek ,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Jak chcesz to mam 2xeGT ori całe Primery plus 2busy części. Wszystko do zabrania bo jestem za granicą a muszę w garażach miejsce zwolnic do czerwca
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily