Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Ustawienie rozrządu CD20T z głowicą CD20

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Pokemon
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2013-11-26, 22:10
Lokalizacja: Grudziądz

Ustawienie rozrządu CD20T z głowicą CD20

Post autor: Pokemon » 2017-04-04, 21:22

Witam

Padła swego czasu czapka,wymieniłem na taką z 2.0D nie pamiętam numeru,ale chyba jest ona z auta z pompą mechaniczną Cd20 nie z CD20E.Z tego co wyczytałem CD20T i CD20E mają taką samą średnicę zaworów i wałki rozrządu,CD20 ma większą średnicę zaworów i większy wznios krzywki.Po założeniu głowicy i odpaleniu koło 2000 obr sa odczuwalne lekkie wibracje,które przy nieszczelnym wydechu powodowały rezonans uszczelki metalowej wydechu ( tej złożonej z kilku blach).Czy w tej okolicy może pojawiać sie wczesny wtrysk?.Pompę ustawiałem na zegar w/g ustawień dla pompy Zexel bo taką posiadam.Przy Mocnym depnięciu zdarzało sie że silnik tłukł słabł i dymił..Podejrzewałem hydropopychacze i podstawianie zaworów,ale wygląda mi to bardziej na zbyt wczesny kąt wtrysku lub zawieszanie się wtrysku.dzieje się tak tylko na zimnym silniku ( po nocnym lub kilkugodzinnym postoju) Kręcenie pompą pomaga,ale auto wtedy słabo zapala.W książce napraw almery znalazłem informacje że koło pompy wtryskowej zakłada sie na znak A dla Cd20 i na znak B dla Cd20E i CD20T.Ja założyłem Tak jak Dla CD20T.Poza tym auto jedzie w miarę dobrze,ale demonem nie jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”