[P11/WP11] Co wymienić po zakupie samochodu od handlarza?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Co wymienić po zakupie samochodu od handlarza?
Dzień dobry,
Co warto wymienić w Primierze P11 silnik 1.8 - 2001 rok świeżo po zakupie od handlarza.
Na pewno olej, filtr oleju, ale co jeszcze ?
Co warto wymienić w Primierze P11 silnik 1.8 - 2001 rok świeżo po zakupie od handlarza.
Na pewno olej, filtr oleju, ale co jeszcze ?
Z tych rzeczy które nalezało by zmienić to olej, filtry oleju, powietrza, świece zapłonowe.
Alternatywnie filtr paliwa, kabinowy
Sprawdzić w jakim stanie są paski wielorowkowe, te co widać jak otworzysz maskę ewentualnie wymienić.
Spradz też górne wahacze bo przez nie się zbiezność rozjezdza i tnie opony
Alternatywnie filtr paliwa, kabinowy
Sprawdzić w jakim stanie są paski wielorowkowe, te co widać jak otworzysz maskę ewentualnie wymienić.
Spradz też górne wahacze bo przez nie się zbiezność rozjezdza i tnie opony
Sprawdź w jakiej kondycji jest silnik.
Ręczny do sprawdzenia (zaciski) lubi się zapiekać.
Nie wiem czy w 1.8 też jest problem z ukręcającymi się półosiami jak w 2.0?
Ręczny do sprawdzenia (zaciski) lubi się zapiekać.
Nie wiem czy w 1.8 też jest problem z ukręcającymi się półosiami jak w 2.0?
Ostatnio zmieniony 2017-02-18, 22:12 przez zuh, łącznie zmieniany 2 razy.
zuh, ja wymieniałem ukręconą półośkę w P11.144 z GA16 Na to nie ma reguły. W każdej wersji silnikowej może się ukręcić.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja mam 1.8 właśnie w polifcie i na chwilę obecną (odpukac) żadnych problemów z pół osiami nie było.
Co do silnika to pojeździsz zobaczysz. Mi nie bierze oleju. Wujek już na tym silniku na latał ponad 200 kkm i jedyne na co się skarży to korozja. Gdzieś na forum jest opisane dlaczego te silniki potrafią brać olej i jeżeli silnik jest w dobrej kondycji to można mu trochę życie wydłużyć;-)
Możesz też luknac na manszety przegubów bo też lubią pękać.
[ Dodano: 2017-02-18, 23:51 ]
A tylne zaciski to jakaś porażka w tych samochodach. Od czerwca ubiegłego roku co kwartał je rozbieram i smaruje. Nowe gumki, tłoczki dobre i wszystko lekko chodzi a blokuje.
Co do silnika to pojeździsz zobaczysz. Mi nie bierze oleju. Wujek już na tym silniku na latał ponad 200 kkm i jedyne na co się skarży to korozja. Gdzieś na forum jest opisane dlaczego te silniki potrafią brać olej i jeżeli silnik jest w dobrej kondycji to można mu trochę życie wydłużyć;-)
Możesz też luknac na manszety przegubów bo też lubią pękać.
[ Dodano: 2017-02-18, 23:51 ]
A tylne zaciski to jakaś porażka w tych samochodach. Od czerwca ubiegłego roku co kwartał je rozbieram i smaruje. Nowe gumki, tłoczki dobre i wszystko lekko chodzi a blokuje.
Testy w postaci butowania na ciepłym, czy dymy nie wala z tłumika. Kompresją tez warto sie zainteresować. Do tego organoleptycznie czy silnik ma moc, nie lapie zawieszek i tym podobne. Rowna, oraz cicha praca również jest "w cenie"marcin3k pisze:W jaki sposób sprawdzić w jakim stanie jest silnik ?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
[ Dodano: 2017-02-18, 23:51 ]
A tylne zaciski to jakaś porażka w tych samochodach. Od czerwca ubiegłego roku co kwartał je rozbieram i smaruje. Nowe gumki, tłoczki dobre i wszystko lekko chodzi a blokuje.[/quote]
Trzeba zregenerować zaciski i wszystko będzie dobrze , u mnie od 3 lat po regeneracji wszystko działa dobrze a koszt niewielki repereaturki na 2 zaciski to koszt do 50 zł + płyn hamulcowy .
Co do półosi ja mam 400 kkm prawie nalatane i oryginalne wałki , tylko ja odrazu po kupnie wywaliłem gumy pod którymi korodują wałki .
A tylne zaciski to jakaś porażka w tych samochodach. Od czerwca ubiegłego roku co kwartał je rozbieram i smaruje. Nowe gumki, tłoczki dobre i wszystko lekko chodzi a blokuje.[/quote]
Trzeba zregenerować zaciski i wszystko będzie dobrze , u mnie od 3 lat po regeneracji wszystko działa dobrze a koszt niewielki repereaturki na 2 zaciski to koszt do 50 zł + płyn hamulcowy .
Co do półosi ja mam 400 kkm prawie nalatane i oryginalne wałki , tylko ja odrazu po kupnie wywaliłem gumy pod którymi korodują wałki .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Sprawdź linkę hamulca ręcznego też może ciężko chodzić w pancerzu .subbas pisze:nice-wawa, z tą regeneracją różnie bywa, ja dałem tylne do "profesjonalnej regeneracji", pół roku i jeden blokuje, słabo odbija
Ja sam regenerowałem i wszystko dobrze działa a wymieniłem tylko elementy gumowe w zacisku .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec