Piszę z następnym problem, który zdarzył mi się dziś już trzeci raz także w odstępach. Mianowicie podczas jazdy włącza się stan awaryjny przeważnie podczas dobrego przyśpieszania, na początku myślałem że to filtr paliwa, ale ostatnio wymieniałem olej i wszystkie filtry wymieniłem. Nie wiem czy silnik się przegrzewa i zachodzi w ten stan, czy może pompa paliwowa jest już na końcówce. Proszę o pomoc.
PS: Stan awaryjny- zaświeca się na komputerze błąd problem z silnikiem, nie mam zdjęcia, auto chodzi normalnie tylko sunie się na jedynce nic więcej, gaz w ogóle nie reaguje.
Błąd komputera
https://zapodaj.net/1555c7f255cfd.jpg.html
https://zapodaj.net/904cf81f59425.jpg.html
[ Dodano: 2016-07-07, 13:13 ]
Dzisiaj byłem u mechanika podpiąć auto pod komputer, z tego co widziałem było napisane przepustnica/czujnik położenia pedału gazu, pedał gazu (coś takiego nie jestem pewny), lecz w każdym razie mechanik mi powiedział żebym wymienił pedał gazu, co wy myślicie o tej sprawie ?
[P12/WP12] Nissan Primera P12 2.2 DCI 2002r
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Doszedłem końca w tym wszystkim, byłem u ''swojego'' mechanika i okazało się, że wężyk od podciśnienia, gdzie włącza się turbina uległ lekkiemu zniszczeniu i stąd te objawy, ale to nie koniec.
Mam kolejny problem z obrotami, gdy się rozpędzę do 60km/h i jeśli wrzucę na bieg jałowy (dobrze? chodzi mi o luz) to obroty spadają gdzieś do 1200 i się zatrzymują, a gdy zwolnie do 10-20 km/h spadają do 900, ogólnie to mi się to nie podoba i nie wiem co o tym sądzić. Na ''luzie' obroty też są ciut za duże o 100-200
Mam kolejny problem z obrotami, gdy się rozpędzę do 60km/h i jeśli wrzucę na bieg jałowy (dobrze? chodzi mi o luz) to obroty spadają gdzieś do 1200 i się zatrzymują, a gdy zwolnie do 10-20 km/h spadają do 900, ogólnie to mi się to nie podoba i nie wiem co o tym sądzić. Na ''luzie' obroty też są ciut za duże o 100-200