[P/WP11.144] problem z odpalaniem długo kreci 2.0td p11lift
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-01-03, 19:00
- Lokalizacja: Lublin
[P/WP11.144] problem z odpalaniem długo kreci 2.0td p11lift
witam mam problem ze swoim nissankiem 2.0td pali ciezko czy ciepły czy zimny ale jak pare razy podpomuje go to lepiej odpala. wymieniłem swiece i przewody podcisnieniowe a do tego dałem zaworek zwrotny przy pompie jak zgasze i zaraz odpale to nawet ładnie pali. w zimie przy -20 tak samo pali . pomocy moze to pompa juz Cisnienia nie daje:?
Danielek
Akumulator w jakim stanie?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-01-03, 19:00
- Lokalizacja: Lublin
akumulator nigdy nie zawiodł kreci ładnie na nim. (centra 62ah) A co do odpalania jak stoi przodem nizej a dupa wyzej to nawet ładnie pali na prostym albo odwrotnie to ciezej musi pare razy zakrecic zeby zaplic
[ Dodano: 2015-09-27, 17:34 ]
Jak kupywałem ten zaworek zwrotny i przewody to facet mowi ze pewnie pompa juz do robienia bo paliwo pewnie cofa a moze wtryski sprawdzic moze którys nie puszcza
[ Dodano: 2015-09-27, 17:39 ]
A i mysle nad załozeniem intecoolera polecacie czy nie?
[ Dodano: 2015-09-27, 17:34 ]
Jak kupywałem ten zaworek zwrotny i przewody to facet mowi ze pewnie pompa juz do robienia bo paliwo pewnie cofa a moze wtryski sprawdzic moze którys nie puszcza
[ Dodano: 2015-09-27, 17:39 ]
A i mysle nad załozeniem intecoolera polecacie czy nie?
Danielek
łał w lubelskim ktoś jeszcze chce TD modzić, oczywiście że polecamy założenie IC,
a ciężko pali bo wtryskiwacze zużyte, kąt wtrysku nie ustawiony.. jest kilka możliwości
a ciężko pali bo wtryskiwacze zużyte, kąt wtrysku nie ustawiony.. jest kilka możliwości
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Daniel666666, tak więc dogaduj się z Marlosem90 - jednym z forumowych speców od TD
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam
Podłączę się do tematu. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem mojego "traktorka" Czy ciepły czy zimny muszę długo kręcić (aku dobry) aby mi odpalił.Jak już zaskoczy to z rury wydechowej wylatuje nawet duża chmura spalin i ma specyficzny zapach przepalonej ropy. Zauważyłem jeszcze coś takiego,że jak wyłączę silnik i wcisnę pompkę paliwa to nie jest twarda tylko trzeba kilka razy wcisnąć i i słychać przy tym jakby syczenie. Tak jakby wpompowywane było powietrze (?). Filtr paliwa wymieniony na nowy i mocno dokręcony. Padła pompka paliwa i nie trzyma ciśnienia (cofa się paliwo) czy też coś z pompa wtryskową ? Na marginesie dodam ,że z kodów błędów wybłyskało mi 18 czyli elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa . Na dobrą sprawę nie wiązałbym jednego z drugim bo ten kod mam od bardzo dawna a kłopoty z odpalenie pojawiły się dopiero nie dawno.
Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną tego problemu.
Podłączę się do tematu. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem mojego "traktorka" Czy ciepły czy zimny muszę długo kręcić (aku dobry) aby mi odpalił.Jak już zaskoczy to z rury wydechowej wylatuje nawet duża chmura spalin i ma specyficzny zapach przepalonej ropy. Zauważyłem jeszcze coś takiego,że jak wyłączę silnik i wcisnę pompkę paliwa to nie jest twarda tylko trzeba kilka razy wcisnąć i i słychać przy tym jakby syczenie. Tak jakby wpompowywane było powietrze (?). Filtr paliwa wymieniony na nowy i mocno dokręcony. Padła pompka paliwa i nie trzyma ciśnienia (cofa się paliwo) czy też coś z pompa wtryskową ? Na marginesie dodam ,że z kodów błędów wybłyskało mi 18 czyli elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa . Na dobrą sprawę nie wiązałbym jednego z drugim bo ten kod mam od bardzo dawna a kłopoty z odpalenie pojawiły się dopiero nie dawno.
Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną tego problemu.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
pompa wtryskowa pobiera sama paliwo z baku, jeśli na 100% przy filtrze paliwa masz szczelne i ten kranik od dołu też ok ( a są tam 2oringi ) to proponuję odwiedzić kogoś kto sprawdzi kąt wtrysku pompy wtryskowej zegarem
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
A co z tym,że pompka filtru paliwa jest "miękka" i jak nią "pompuję" to w okolicach pompy wtryskowej słyszę jakby było wtłaczane powietrze ? Z tego co zauważyłem to od filtru paliwa przewód paliwowy dalej połączony jest z pompą wtryskową.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
i tak ma być, z baku idzie do filtra, a z filtra od razu do pompy wtryskowej..
można spróbować odpowietrzyć układ jak twierdzisz że jest zapowietrzony, ale to się robi w 2osoby..
można spróbować odpowietrzyć układ jak twierdzisz że jest zapowietrzony, ale to się robi w 2osoby..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Szkoda,że nie mam nikogo w pobliżu Chyba jednak będę musiał dać do mechanika . No i najważniejsze,dlaczego przy każdym odpalaniu muszę długo kręcić i jak już "odpali" to z rury wydechowej chmura siwego dymu się pojawia (zaznaczam,że wcześniej przed problemami z odpalaniem tego nie było) i jak wspomniałem w jednym z postów powyżej ma zapach nieprzepalonej ropy.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
ponieważ wg mnie jest źle ustawiona pompa wtryskowa.. ew. jeszcze pytanie czy rozrząd robiłeś? może zapomniałeś o wymianie paska napędzającego pompę wtryskową i w związku z wyciągnięciem się paska wtrysk paliwa jest w niewłaściwym momencie?hochoł pisze:dlaczego przy każdym odpalaniu muszę długo kręcić
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Koledzy, wszelki siwy dym z rury wydechowej diesla przy odpalaniu świadczy o tym, że ropa nie jest przepalana. Więc tak jak i nawiązywał marlos, należy sprawdzić przede wszystkim świece i kąt wtrysku. Kąt wtrysku mógł być źle ustawiony od samego początku, mógł się przestawić, tzn wyciągnięty pasek zarówno rozrządu jak i napędu pompy wtryskowej, a także może to być spowodowane zmianą kąta wtrysku przez samą pompę z odczytów czujnika wału. Jednak od razu nie trzeba popadać w panikę z pompą wtryskową, bo sprawne świece i dobrze ustawiony kąt wtrysku gwarantują, że rozrusznik nie zakręci dłużej jak sekundę.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Dzięki za podpowiedzi i wasze sugestie po części pokrywają się z tym co tez brałem pod uwagę czyli paski rozrządu.Wiem juz od czego zacząć.Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Podepnę się pod ten temat bo chce wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej. Górną wymieniłem ale poci się jeszcze z tej niżej. Po wymianie bede potrzebował ustawić kąt wtrysku i dawkę. Podpinałem na jednej ze stacji komputer z nowym oprogramowaniem i stacją bezprzewodową Boscha i sie nie połączył. W tym programie na liście nie było Primery Były silniki z innych nissanów CD20 ale widocznie miały inną elektronikę, mój jest cd20t i się nie połączył.
Jakby mógł mi ktoś powiedzieć jakiego oprogramowania (wejście mam trapezowe) użyć bo chce sobie od kogoś taki sprzęt pożyczyć żeby sobie to ustawić. Wiem że we wtyczce też jest jakiś myk z zamianą pinów ?
Jakby mógł mi ktoś powiedzieć jakiego oprogramowania (wejście mam trapezowe) użyć bo chce sobie od kogoś taki sprzęt pożyczyć żeby sobie to ustawić. Wiem że we wtyczce też jest jakiś myk z zamianą pinów ?
Hmm... Toshiba, owszem te sterowniki są dość zaawansowane, ale kąta wtrysku nie ustawisz poprzez komputer. Zaopatrz się w czujnik zegarowy z odpowiednio długą końcówką, ponieważ wkręca się go w pompę wtryskową od strony przewodów wysokiego ciśnienia biegnących do wtryskiwaczy. A coś co się podłącza pod primerę to tylko oryginalny consult. Niestety nawet chińskie klony komunikujące się z benzynami mają z dieslami problemy.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik