Hej, dawno nie było problemów to się pojawiły:
Jest problem chyba z układem paliwowym, objawy są takie, że jak stan w baku jest poniżej 1/4 zbiornika to przy odpalaniu zimnego silnika czasami zgaśnie, czasami poszarpie kilka sekund, jak już odpali to trochę dymu z tyłu szarego i dalej chodzi. Później już problemów nie ma nawet jak zimny aż do następnego dnia.
Jak bak ma stan między 1/2 - 1/1 to jest wszytko ok. Pali od strzała rano i zero szarpania.
Przed filtrem jest parę lat temu założony zaworek zwrotny, a dziś nawet podpompowałem pompką na filtrze i nie wiele pomogło.
Czy zaworki zwrotne się zużywają ? Możliwe, że przestał działać ?
Czy w baku jest pompa jakaś ? Ogólnie kiedyś uszczelkę wymieniałem i oprócz pływaka nic tam nie było
[P/WP11.144] Problem z odpalaniem TD ale tylko jak ...
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Jakiej firmy jest filtr paliwa?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
baciarek, załóż KNECHTa albo MANNa. Na Filtronie różne rzeczy potrafią się dziać. Ogólnie to w dieselu przed każdą zimą należałoby wymienić filtr paliwa. Przy okazji przed wymianą zakup sobie przeparat od Liqui Moly albo Wynns'a do czyszczenia układu paliowego.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_