Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Podciśnienia , Zaworki ,MAP SENSOR CD20T !! po

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

[P/WP11.144] Podciśnienia , Zaworki ,MAP SENSOR CD20T !! po

Post autor: HakeN » 2015-05-03, 18:35

Witam mam sprawę nie cierpiącą zwłoki !!
Kto mi dokładnie napisze do czego służą w CD20T po lifcie silnik te zaworki podciśnienia wiem ,że 1 na obrazku to MAP SENSOR i ma coś wspólnego z dawką paliwa co do doładowania turbiny jeśli się mylę poprawcie ! Ale ktoś ma jakieś więcej informacji ponieważ po podłączeniu kompa i podczas jazdy w parametrach jego jest non stop 19 bez zmian . Oraz te dwa na silniku przy pompie vacum nr2 na obrazku u mnie przedliftowym silniku jest jeden a do puszku z podciśnieniem idzie jeden wąż a tutaj aż 3wężę z 2 zaworków i są trójniki łączące zaworki ze sobą na wyjściu plus każdy idzie w wiązkę!
Obrazek

Czym one strują i w ogóle czy jak nie działają czym to skutkuje ! Wszelkie informacje przyjmę tylko potwierdzone nie domysły !!

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-05-03, 21:28 przez HakeN, łącznie zmieniany 1 raz.
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-03, 21:26

powiedz mi taką rzecz jeszcze gdzie idą te wężyki.. ten po lewej od tego ucha przy głowicy i gdzie idą te dwa wężyki po prawej od ucha.. ( jeden na egr, a drugi? )
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Gawa
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2010-01-22, 19:58
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Gawa » 2015-05-03, 22:05

Pozycja nr. 1 to nie jest żaden MAP Sensor . to zwykły czujnik podciśnieniowy , który ma za zadanie sygnalizować jakby zanikło podciśnienie i nie było wspomagania na serwie, jak naciśniesz kilkakrotnie szybko pedał hamulca to ten czujnik załączy Ci kontrolkę hamulca ręcznego. Pozycja nr. 2 to są dwa elektrozawory i obydwa są od sterowania zaworem EGR , przed liftem był jeden elektrozawór a tu są dwa.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-05-04, 09:22

no oba idą do EGR i oba łączą się i idą do puchy ! Czyli po prostu mogę oba te zaworki wyrzucic ? i nie powinno się nic stać ? a ten nr1 na grodzi zostawić :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-04, 11:33

ja u siebie usunąłem egr, a zaworek zostawiłem podpięty do instalacji el. żeby błędu nie było.. jak odłączałem to ecu błąd łapał
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-05-04, 11:58

EGR u mnie ani u ojca nie ma od razu po zakupie usunięty ;)
No właśnie tak myślałem ,że będzie błąd w kompie , czyli nie sprawne te zaworki i ten na grodzi tak naprawdę nie powinny wpływać na pracę silnika ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Gawa
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2010-01-22, 19:58
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Gawa » 2015-05-04, 16:48

na grodzi zostaw.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”