[P/WP11.144] 2.0 TD Pasek klinowy przekręca się na lewą stro
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] 2.0 TD Pasek klinowy przekręca się na lewą stro
Jak w temacie. Co może być przyczyną przekręcania się paska klinowego od alternatora na lewą stronę ? Stało się tak po wymianie rozrządu, założone nowe paski klinowe. Wada paska czy może być coś nie tak z równoległością kół pasowych ?
Jakiej firmy był pasek? Mnie się też przekręcił kiedyś pasek firmy SKF. Porównując do np Gates'a albo Boscha, to SKF był o wiele bardziej płytko osadzony w kole pasowym. Druga sprawa, może koło pasowe ma bicie?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Contitech. Wymieniony na kolejkny Contitech i jest niby dobrze teraz. Ale oryginalnie z tego co widze to były 3 różne wymiarowo paski, inne numery katalogowe mają.
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... ring_belt/
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... ring_belt/
pasek w CD musisz sobie dobrać sam
jak ustawisz mocowana alternatora na optymalne powinieneś wiedzieć czy stary pasek jest za dlugi czy za krotki , przewijanie paska to zbyt mocno naciągnięty lub prawie luźny .
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie