Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] JAk złożyć rozrząd w silniku sr20 primera p11 200

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

amigo
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-28, 14:26
Lokalizacja: Głogów

[P11/WP11] JAk złożyć rozrząd w silniku sr20 primera p11 200

Post autor: amigo » 2014-11-28, 15:08

witam wszystkich
przywiozłem z Niemiec primerę p11 2001r z zerwanym łańcuszkiem rozrządu.
Kupiłem na allegro zamiennik łańcuszka ale nie wiem jak go mam założyć bo nie ma na nim oznakowanych ogniw. Na silniku pisze oznaczenie sr20 , a łańcuszek chce założyć w celu sprawdzenia kompresji. czy ktoś wie jakie powinny być odstępy miedzy znaczonymi ogniwami ?
Może ktoś z Was dysponuje jakimś zdjęciem ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-28, 15:14

Jak zerwany ti się raczej nie od ratuje
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

amigo
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-28, 14:26
Lokalizacja: Głogów

Post autor: amigo » 2014-11-28, 15:24

uratuje się tylko , kwestia czy się opłaca ...
taniej może bym silnik wymienił ...
czy ten silnik można wyjąć do góry ?? bo gdzieś czytałem że wyjmuje sie go razem ze skrzynią i opuszcza na dół

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-28, 15:27

Wyjdzie i tak i tak. W dół jest łatwiej generalnie. Do góry trzeba go pod skosem dawać ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

amigo
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-28, 14:26
Lokalizacja: Głogów

Post autor: amigo » 2014-11-28, 15:35

przy wyciąganiu do góry wychodzi razem ze skrzynia ? czy można go odkręcić od skrzyni i wyjąć samego ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-28, 16:08

Jak się chce sam można wyjąć. Można razem ze skrzynia ale wtedy pod skosem musi iść
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

amigo
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-28, 14:26
Lokalizacja: Głogów

Post autor: amigo » 2014-11-28, 16:38

ok. w moich warunkach mogę tylko do góry wyjąć , wiec jeśli koszty naprawy będą duże , to wymieniam silnik.
Na razie zależy mi aby prawidłowo założyć łańcuszek i sprawdzić ciśnienia.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-28, 16:40

amigo, silnik jest kolizyjny w NISSANACH, co oznacza, że przy zerwanym pasku potzrebny jest remont generalny, który przewyższy cenę uzywanego silnika

amigo
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-28, 14:26
Lokalizacja: Głogów

Post autor: amigo » 2014-11-29, 01:14

wiem o tym , ze jest kolizyjny , czytałem też że uszkadzają sie w takim przypadku zawory wydechowe 2 , 4 , 6 albo 8
ale czytałem też ze bywają przypadki ze nie dochodzi do uszkodzenia zaworów.
to jest jak loteria , zależny jak się wałki zatrzymają.
Jak zepnę ten rozrząd to się przekonam .
tak wiec proszę jak ktoś ma jakieś doświadczenie albo dostęp do takich informacji , w których miejscach powinny być oznaczone ogniwa.
dodam jeszcze że łańcuch ma 124 ogniwa czyli 62 zewnętrzne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”