Witam.
Jakiś czas temu znajomi mechanicy powiedzieli mi, że w mojej primerze zapiekło się cięgno sterujące turbiną i że można je rozruszać sprężonym powietrzem.
Idąc za ich radą, wróciłem do domu, no i zacząłem dmuchać powietrzem z kompresora. W ten oto sposób rozerwałem zawór/gruszkę od sterowania turbo.
Moje pytanie, czy można to naprawić lub ewentualnie dokupić oddzielnie?
[P11/WP11] Uszkodzony zawór sterujący turbo
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
to jakie tam ciśnienie zapodałeś że gruszkę rozwaliło?
możesz dokupić, nowy lub używkę jaki tylko Ci będzie pasował..
możesz dokupić, nowy lub używkę jaki tylko Ci będzie pasował..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
To ja zachodziłem w głowę dlaczego zepsuł Ci się ten aktuator, a tu tak sytuacja wygląda. Spróbuj kupić z zepsutą turbiną na szrocie. Czasem jest tak, że po prostu tleżą ufajdane olejem na boku turbiny nie zdatne do niczego, a gruszki mają sprawne. Więc może trafi Ci się w cenie złomu.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik