bombel pisze:jaculka, TPS (throttle position sensor) jest przy przepustnicy i daje sygnał do komputera jakie są obroty a komputer daje mieszankę. Jak się zacina to silnik przydławia
Kojarze, dwie wtyczki, (przprowadza sie na nim nauke wolnych) z tego co wyczytałem to nalezy go ustawić tak zeby napiecie chyba na 2 pinie bylo pomiedzy 0,35V a 0,65V. Tylko niewiem czy miernik zdazy zareagowac na jakis skok albo spadek napiecia przy ewentualnym zacinaniu. Dobra, ide mierzyc. Dzieki za podpowiedź
[ Dodano: 2014-03-01, 10:37 ]
92 pin w ecu, odpalony 0,34V ciągle, jak gasnie to wskakuje na 0,51V (ale to chyba powoduje grucha. jak przygasa to wypycha lekko uchwyt przepustnicy na ktorym jest linka). tu chyba wszystko w normie
[ Dodano: 2014-03-01, 11:50 ]
wszystkie znaki na niebie wskazuja ze jest to problem powietrza. Postanowilem odpiąć węzyk prowadzący do elektrozaworu ktory ma wpuszczać pary paliwa dodatkowo do kolektora. Odpalilem silnik, słychać ewidentnie ze w tym miejscu zasysa powietrze, obroty kolo 1000, ale co mnie zdziwilo silnik pracuje bez problemow, caly czas, zero dlawienia. Kiedy tylko wcisne wezyk na swoje miejsce auto gasnie, stawiam na ten elektrozawór. Na włączonym zaplonie probowalem zassac powietrze z tego wezyka, zawor wydaje się być zamkniety. Co Wy na to?
