[P11/WP11] ogrzewanie wnętrza oraz silnika
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] ogrzewanie wnętrza oraz silnika
Witam. Mam ostatnio problem z moją primera. Otóż ostatnio bardzo długo czekam na powiew ciepłego powietrza do wewnątrz auta.Przy obecnej temp. ok.0 stopni po ok. 10 km.leci ledwie letnie. Z tym że jak już zacznie w miarę szybko się nagrzewa.Ale to nie koniec. Wskazówka temp. podnosi się bez zmian. Czyli po ok. 3-4 km. jest już na połowie.Również przełącza się na gaz w miarę szybko,lecz po chwili przełączy się z powrotem na benzynę i do chwili aż zacznie grzać jedzie na benzynie,potem znów na gaz i zaczyna grzać.Do tej pory kiedy wskaźnik temp. zaczął się podnosić,przełączał się na gaz i zaczynał grzać.
Ostatnio zmieniony 2014-02-07, 09:03 przez Andrzejf, łącznie zmieniany 1 raz.
Andrzejf
Prawdopodobnie masz termostat do wymiany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak często załączają się wiatraki?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wymień termostat na początek i zobacz jak się będzie auto zachowywać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Andrzejf ja u siebie mam założoną grubszą chłodnicę - taka jak w dieselu i benzyna z A/T - nie mam problemów z nagrzewaniem się auta. Po około 900m mam ≈30 °C
Sprawdź jeszcze jak wygląda kostka czy czujniku temperatury cieczy chłodzącej.
Słabo wiejący nawiew - wymień filtr kabinowy.
To, że Ci się tak przełącza z LPG na Pb może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury w reduktorze.
Sprawdź jeszcze jak wygląda kostka czy czujniku temperatury cieczy chłodzącej.
Słabo wiejący nawiew - wymień filtr kabinowy.
To, że Ci się tak przełącza z LPG na Pb może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury w reduktorze.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki za podpowiedzi. Dam znać co się będzie działo po wymianie.
[ Dodano: 2014-02-12, 10:43 ]
No i się wyjaśniło. To tylko brak płynu w układzie chłodzenia spowodował takie objawy. Wiedziałem,że primerka jest autem bezawaryjnym,ale nie bezobsługowym. Sie okazuje ,że nawet w nissanie trzeba czasami sprawdzić poziom płynu chłodzącego.
Trochę mnie zaniepokoił ten brzydki zapach przy włączonym ogrzewaniu,który w połączeniu z ubytkiem płynu świadczyłby o dziurawej nagrzewnicy. Ale dywaniki suche i płynu nie ubyło, tak że to z innego powodu chyba.
[ Dodano: 2014-02-12, 10:43 ]
No i się wyjaśniło. To tylko brak płynu w układzie chłodzenia spowodował takie objawy. Wiedziałem,że primerka jest autem bezawaryjnym,ale nie bezobsługowym. Sie okazuje ,że nawet w nissanie trzeba czasami sprawdzić poziom płynu chłodzącego.
Trochę mnie zaniepokoił ten brzydki zapach przy włączonym ogrzewaniu,który w połączeniu z ubytkiem płynu świadczyłby o dziurawej nagrzewnicy. Ale dywaniki suche i płynu nie ubyło, tak że to z innego powodu chyba.
Ostatnio zmieniony 2014-02-07, 12:57 przez Andrzejf, łącznie zmieniany 1 raz.
Andrzejf