Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] silnik?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

wiewior696
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-14, 14:27
Lokalizacja: mazowieckie

[P10/WP10] silnik?

Post autor: wiewior696 » 2013-11-14, 17:14

na trasie primer odmowil posluszenstwa a moze wspolpracy. jak sie okazalo para spod maski i smrod jaki wszedl do auta dotyczyl chłodnicy. wczesniej temperatura byla ok, skoczyla -powiedziec mozna-nagle. jakis czas wczesniej byla wymieniona nowa chlodnica i przewody,ale pozniej jakis czas cos bylo z korkiem od chlodniicy.nie chcial trzymac.i cisnienie tego dnia go wywalilo. wyrzucilo z chlodnicy plyn, ktory zalal zawartosci podmaskowe.stad smrod.olej do chlodnicy nie doszedl- ale ponc to uszczelka pod glowica.auto jak sie ostudzilo nie chcialo zapalic. wczesniej po zgaszeniu krecilo ale cisnienie wyrzucalo korek, ktory nie dal sie zakrecic. kilka tygodni i kilometrow wczesniej za kazdym razem jak wracalam z przejzadu trasy krotszej dluzszej cos tak jakby bulgotalo, chwile i przestawalo.temperatura nie rosla. i potem na trasie nagle taki myk. teraz nissan stoi i nie wiem naprawiac czy oddac na zlom. pewnie podobny temat byl poruszany ale w natloku nie odnajduje.

cos ktos w tym temacie moze sie wypowiedziec albo odeslac ?

ps- witam serdecznie jako nowa

Witamy. Ja mogę odesłać do słownika ortograficznego, języka polskiego oraz paru innych w związku z regulaminem, który tutaj obowiązuje. Proszę poprawić post (duże litery, przecinki, literówki, etc.) "tp"? -> Telekomunikacja?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2013-11-14, 18:14 przez wiewior696, łącznie zmieniany 2 razy.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-14, 17:49

Pokaż zdjęcia Primery :D
Może kupię jak ma iść na złom :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-11-14, 18:32

wiewior696 wszystko wskazuje ze jezdziłaś z nisprawną chłodnica/wywaloną uszczelką. Szukaj silnika

wiewior696
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-14, 14:27
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wiewior696 » 2013-11-14, 18:36

dzieki.
czy zalozona nowa chlodnica i niesprawny korek - sie nie dokrecal- moglo az tak wplynac na silnik?

ps- przepraszam za brak polskich znakow i czasem cos przestawionego ale restarcie komputera cos w nim sie myli.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-14, 18:39

Jak masz 1.6 to odezwij się do tego człowieka
profile.php?mode=viewprofile&u=5642
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

wiewior696
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-14, 14:27
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wiewior696 » 2013-11-14, 18:43

niestety 2,0

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-14, 18:47

To odezwij się do mnie :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”