[P11/WP11] Brak mocy przy ruszaniu.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
powinieneś jechać do warsztatu gdzie Ci rozrząd zmieniali i na ich koszt go zrobić ! to oni spieprzyli robotę, po co masz 2 razy za to samo płacić
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
A nie masz zadnej faktury?? Cokolwiek za wykonane uslugi?? I po co wgl placic skoro to ich obowiazewk aby za darmo to naprawic..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Jak się serwisuje na "na codzień" samochód w jednym warsztacie i coś spierniczą, to aż nie przystoi im nie poprawić. Ale to nawet sam po sobie wiem, że aby zachować dobre imię, wiadomo najlepiej robić od razu dobrze, ale w razie błędu umieć się przyznać i poprawić. Wtedy wszyscy są zadowoleni. Więc ja bym spróbował podjechać, powiedzieć w czym jest rzecz, że od samego początku miałeś pewne podejrzenia co do źle wykonanej roboty i tyle. Powinni pamiętać samochód.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Szczerze to ja już wole żeby oni się do tego auta nie dotykali... Pojadę do kogoś kto faktycznie ma trochę pojęcia.
[ Dodano: 2013-06-01, 13:46 ]
[ Dodano: 2013-06-05, 23:49 ]
Auto wróciło od mechanika. Okazało się, że rozrząd ustawiony był dobrze i tak naprawdę nie wiadomo co dolega silnikowi. Dowiedziałem się jedynie, że prawdopodobnie mam pękniętą głowicę ponieważ ubywa mi płynu chłodniczego i rosną węże (tak powiedział mechanik) i, że nie pracują mi wszystkie sekcje pompy - nie wiem co to znaczy.
Tak sobie myślę, czy w baku jest pompka paliwa? a może ona się spaliła i stąd te problemy? W naszej almerce po włączeniu zapłony słychać jest jak pompka podaje paliwo i kiedy się wyłącza a tutaj nie słychać nic.
[ Dodano: 2013-06-01, 13:46 ]
Zmieniłem zdanie. Jednak pojadę do tego mechanika, który mi to robił. Wujek mówi, że facet jest uczciwy i nie będzie żadnych problemów.Wiooreck pisze:Jak się serwisuje na "na codzień" samochód w jednym warsztacie i coś spierniczą, to aż nie przystoi im nie poprawić. Ale to nawet sam po sobie wiem, że aby zachować dobre imię, wiadomo najlepiej robić od razu dobrze, ale w razie błędu umieć się przyznać i poprawić. Wtedy wszyscy są zadowoleni. Więc ja bym spróbował podjechać, powiedzieć w czym jest rzecz, że od samego początku miałeś pewne podejrzenia co do źle wykonanej roboty i tyle. Powinni pamiętać samochód.
[ Dodano: 2013-06-05, 23:49 ]
Auto wróciło od mechanika. Okazało się, że rozrząd ustawiony był dobrze i tak naprawdę nie wiadomo co dolega silnikowi. Dowiedziałem się jedynie, że prawdopodobnie mam pękniętą głowicę ponieważ ubywa mi płynu chłodniczego i rosną węże (tak powiedział mechanik) i, że nie pracują mi wszystkie sekcje pompy - nie wiem co to znaczy.
Tak sobie myślę, czy w baku jest pompka paliwa? a może ona się spaliła i stąd te problemy? W naszej almerce po włączeniu zapłony słychać jest jak pompka podaje paliwo i kiedy się wyłącza a tutaj nie słychać nic.
No w baku jest pompa która zasysa i przetłacza paliwo dalej przez filtr i do pompy wtryskowej. Jak by przestała działać, to byś nie mógł odpalić samochodu. Głowice w tym silniku nie są najmocniejsze więc możliwe, że Ci pękła (szczególnie, jeśli są już tego objawy) ale może to być równie dobrze sama uszczelka. Sprawdź, czy nie masz pod korkiem od oleju "masła".
A z tą pompą to hmm... Sekcją utarło się nazywać ogólnie w pompach rzędowych jeden układ do jednego wtryskiwacza, są 4 wtryskiwacze (bo 4 cylindry) to jest to analogicznie pompa o 4 sekcjach. W naszych dieslach jest pompa rotacyjna (inna budowa napędu). Jakby jedna sekcja nie pracowała wcale, to by samochód nie pracował na jeden cylinder. A ciężko jest w pompie rotacyjnej, żeby jedna sekcja nie pracowała... musiałoby się zapchać coś, ale to raczej nierealne ze względu na dość wysokie ciśnienie wtrysku i filtr paliwa... No nie wiem.
A z tą pompą to hmm... Sekcją utarło się nazywać ogólnie w pompach rzędowych jeden układ do jednego wtryskiwacza, są 4 wtryskiwacze (bo 4 cylindry) to jest to analogicznie pompa o 4 sekcjach. W naszych dieslach jest pompa rotacyjna (inna budowa napędu). Jakby jedna sekcja nie pracowała wcale, to by samochód nie pracował na jeden cylinder. A ciężko jest w pompie rotacyjnej, żeby jedna sekcja nie pracowała... musiałoby się zapchać coś, ale to raczej nierealne ze względu na dość wysokie ciśnienie wtrysku i filtr paliwa... No nie wiem.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Pod korkiem oleju masła nie ma. Z tą pompa to on coś chyba bredzi ponieważ silnik wg. mnie i jego samego pracuje równo. Gdyby silnik nie pracował na jednym tłoku od razu dałoby się to odczuć podczas jazdy, były by prawdziwe spadki mocy a taki objaw nie występuje. Na dniach podjadę do innego mechanika, zobaczę co ten mi powie.
To ja może podepnę się pod temat. Podczas ruszania chyba się nie powinno tak dziać? Silnik GA14DE, kolektor 73c
http://www.youtube.com/watch?v=hOT-tNDOMpU
moment ruszenia 0:38 sekunda - obserwujcie uważnie obrotomierz.
http://www.youtube.com/watch?v=hOT-tNDOMpU
moment ruszenia 0:38 sekunda - obserwujcie uważnie obrotomierz.