Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Szarpanie silnika nierówna praca i inne dziwne

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

kaerc
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-06-17, 12:05
Lokalizacja: Czeladź

[P/WP11.144] Szarpanie silnika nierówna praca i inne dziwne

Post autor: kaerc » 2013-06-17, 13:27

Zakupiwszy Primerkę myślałem, że to dobry wybór ale powoli zmieniam zdanie albo chyba mam pecha do tego egzemplarza:

Drodzy forumowicze zaznaczę iż mechanika to nie moja dziedzina toteż założyłem temat co by nie dać się oskubać mechaniorom z bożej łaski zanim go im oddam do reperacji. :?

kontrolka check engine pali się, bądź mryga przy dodawaniu gazu na ok. 2 - 2,5 tyś obrotów

poniżej 2 tyś obrotów szarpie silnikiem (to tak jakby jadąc 30 km/h wrzucić 5-ty bieg i dodać gazu) niby jedzie ale słabo przyśpiesza i z lekka szarpie. lampka się pali i nie mruga

powyżej 3 tyś obrotów silnik działa niby normalnie.

niby - gdyż ogólnie pracuje nierówno strasznie wibruje i te wibracje szczególnie na luzie przypominają IKARUSA :-> if you know what i mean.

ostatnio wymieniałem cewkę bo się przepaliła - wtedy błąd pokazywał się po przekroczeniu 4 tyś obrotów i powyżej tych 4 tyś chwilowo odcinało zapłon podczas jazdy - WIĘC WNIOSKUJE ŻE TO NIE TO


samochód ma założony lpg brc z lubyfikacją ale co ciekawe spala gaz i wahe w stosunku 2 do 1

a spala łącznie 14-15 litrów na 100

silnik 1.8 114 KM

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-06-17, 13:39

Jedz wyregulowac gaz, ewentualnie Ci sie wtryski koncza, dajesz gazu a je po prostu odcina i samoczynnie przelacza na benzyne, blad trzeba by bylo sprawdzic na kompie,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-06-17, 16:44

kaerc kupiłeś dobre auto ze złym silnikiem. A jak ze spalaniem oleju?

kaerc
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-06-17, 12:05
Lokalizacja: Czeladź

solution

Post autor: kaerc » 2013-06-24, 09:37

zakupiwszy kabelek ELM 327 dokonałem odczytu błędu:

wypadanie zapłonu....

okazało się że ta cewka co ją wymieniłem już nie działa. chiński szajs jakiś

stąd pytanie jakie cewki polecają forumowicze???? (1,8 114 KM 2000r.)


@bombel masz na myśli ten egzemplarz czy wg Ciebie akurat ten model silnika jest zły? Nie spala oleju..... przynajmniej nie zauważyłem (sprawdzałem)


@Boro1989 całkiem możliwe że Ty dobrze kombinujesz z tymi wtryskami. Człowiek się dowiaduje o aucie dużo rzeczy po zakupie. Ja sie dowiedziałem że mimo iż instalacja jest zamontowana przez rekomendowany na stronie BRC serwis z Mysłowic. Nie wiedzieć czemu chociaż jest tu szerokie pole do spekulacji, założyli "niebieskie" wtryski zamiast "pomarańczowych" (niebieskie są dla silników o mniejszej pojemności). Potwierdziło mi to dwóch "gazowników niezależnie. A cena ich jest taka sama.

teraz pytanko czy takim interfacem:

interface

da się wyregulować te wtryski??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”