Drodzy forumowicze zaznaczę iż mechanika to nie moja dziedzina toteż założyłem temat co by nie dać się oskubać mechaniorom z bożej łaski zanim go im oddam do reperacji.

kontrolka check engine pali się, bądź mryga przy dodawaniu gazu na ok. 2 - 2,5 tyś obrotów
poniżej 2 tyś obrotów szarpie silnikiem (to tak jakby jadąc 30 km/h wrzucić 5-ty bieg i dodać gazu) niby jedzie ale słabo przyśpiesza i z lekka szarpie. lampka się pali i nie mruga
powyżej 3 tyś obrotów silnik działa niby normalnie.
niby - gdyż ogólnie pracuje nierówno strasznie wibruje i te wibracje szczególnie na luzie przypominają IKARUSA

ostatnio wymieniałem cewkę bo się przepaliła - wtedy błąd pokazywał się po przekroczeniu 4 tyś obrotów i powyżej tych 4 tyś chwilowo odcinało zapłon podczas jazdy - WIĘC WNIOSKUJE ŻE TO NIE TO
samochód ma założony lpg brc z lubyfikacją ale co ciekawe spala gaz i wahe w stosunku 2 do 1
a spala łącznie 14-15 litrów na 100
silnik 1.8 114 KM