![:|](./images/smilies/yyyy.gif)
[P/WP11.144] GA16DE ustawienia zapłonu
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] GA16DE ustawienia zapłonu
Od dłuższego czasu, mój pojazd jest mułowaty, tańczy na wolnych obrotach i gaśnie na dojeździe do krzyżówek. Po ciężkich bojach (nowe świece, przewody WN, palec i kopułka rozdzielacza) zaślepiłem EGR i problem z gaśnięciem jak na razie zniknął. Pozostała jedynie mułowatość, która objawia się do tego stopnia że na 5tym biegu samochód już nie chce ciągnąć prędkości. Sukcesem jest gdy ją utrzymywał po ww. wymianach. Po poradzie znajomego mechanika aby przyspieszyć zapłon, odkręciłem kontre i reguluję. Problem w tym że skończyła mi się regulacja a zapłon im bardziej przyspieszony, tym lepiej chodzi. Jak rozwiązać ten problem abym mógł go jeszcze nieco podkręcić i podregulować? I w ogóle dlaczego tak jest? ![:|](./images/smilies/yyyy.gif)
![:|](./images/smilies/yyyy.gif)
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
Re: GA16DE ustawienia zapłonu
Podszlifuj fasolkevincetti pisze: Problem w tym że skończyła mi się regulacja a zapłon im bardziej przyspieszony, tym lepiej chodzi.
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Re: GA16DE ustawienia zapłonu
vixo pisze:Podszlifuj fasolke![]()
KE?
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
możesz jaśniej?
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
Na aparacie masz fasolkę śladem której przyśpieszasz zapłon, ją możesz rozpiłować ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
bombel, Uszczelka pod głowicą była podejrzana jako pierwsza, jednak mierzenie kompresji, brak poboru płynu i brak ubytków oleju wyeliminowały ten stan.
zapłon przekręciłem wcześniej jakieś 3-4mm i od momentu przekręcenia było coraz lepiej aż nie zatrzymałem się na ściance. To co robić? piłować i kręcić czy nie?
zapłon przekręciłem wcześniej jakieś 3-4mm i od momentu przekręcenia było coraz lepiej aż nie zatrzymałem się na ściance. To co robić? piłować i kręcić czy nie?
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
Wypalony zawór by miał chyba wpływ na kompresję którą mierzyłeś i była ok.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
To sporo zmienia ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Może nie chodzić na wolnych obrotach na ten jeden garczek bo kompresja ucieka, na wyższych obrotach kompresje jakoś trzyma i pali na wszystkie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, niestety tak jest na wolnych i szybkich obrotach , na wyższych niby nic nie słychać(oprócz tego że zamiast tfu tfu robi z rury cyk cyk
) ale na wolnych robi tylko tfu tfu tfu z tłumika zamiast normalnie chodzić... Jak by nie patrzeć to jest problem z którym od dłuższego czasu się borykam i niestety co chwila podejrzewałem coś innego....
świeca zalana nie jest, więc coś ten garnek jednak spala ale nawet przy odpalaniu nie kręci równo tylko ma podskoki. Z początku myślałem że tak ma być ale dopiero mój nowy mechanik mnie z tego wyleczył. Silnik pracuje nawet w miarę równo na wolnych jak i szybkich ale jest straszliwie słaby. Wiem że 100KM to nie demon no ale na odejścu nawet Tico mnie bierze jak chce jak młody łeb próbuje zakozaczyć nie wspominając o wajchlowaniu biegami na górkach niczym w starym kamazie...
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
świeca zalana nie jest, więc coś ten garnek jednak spala ale nawet przy odpalaniu nie kręci równo tylko ma podskoki. Z początku myślałem że tak ma być ale dopiero mój nowy mechanik mnie z tego wyleczył. Silnik pracuje nawet w miarę równo na wolnych jak i szybkich ale jest straszliwie słaby. Wiem że 100KM to nie demon no ale na odejścu nawet Tico mnie bierze jak chce jak młody łeb próbuje zakozaczyć nie wspominając o wajchlowaniu biegami na górkach niczym w starym kamazie...
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://prawonadrodze.org.pl/wp-content/uploads/2012/04/StowPrawoNaDrodzeBaner_bialy_maly1.jpg)
Gazu nie traktuj jako winowajcybombel pisze:I gazvincetti pisze:Bo nawet do tego trzeba mieć talent kolego!
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
u mnie bylo to samo. Wypalony zawor wydechowy takze na 3cim cylindrze liczac jako pierwszy ten kolo aparatu zaplonowego.. czyszby jakas wada? u mnie powodem byl brak zainteresowania kiedy kolwiek sprawdzeniem luzu zaworowego.. plytki sa wymienne i mozna je nawet lekko zeszlifowac specjalnym sprzetem.. u mnie po 222tys na lpg poszlo. Kompresja byla wlasnie ok 8.5 . Naprawa wyszla 1100zl ze wszystkim.. ale jak na razie smiga
cala glowa po regeneracji
![;)](./images/smilies/oczko.gif)