Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Rozumie że masz LPG jak piszesz o parowniku , ale musisz zlokalizować wyciek z tego co piszesz to chyba sporo ci ucieka . Płyn w przypadku awarii uszczelki pod głowicy idzie do oleju lub do cylindra . Więc sprawdzić musisz dokładnie stan płynu i oleju jak będzie ok to szukaj wycieku . Przy dużych ilościach dolewania przyjrzyj się pompie wody .
[ Dodano: 2013-02-20, 13:20 ]
vixo pisze:pawio15, uzupełnij wszystkie płyny i sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym będą się tworzyć bąbelki po wkręceniu na obroty
VIXO raczej w chłodnicy w primierze ciężko będzie zobaczyć w zbiorniczku bąbelki
olej mi pobiera po trochu a płyn chłodniczy ostatnio czesto . sprawdzałem wycieki i nie kapie nigdzie pod samochodem;/
tak. mam lpg
BOMBEL : dopisze jeszcze ze czasami kopci na biało. (ale to moze dlatego ze zimno a ja mam gaz)
BoMBEL : sprawdzałęm korek : jest na nim troche oleju ale niewiem czy to podobne do majonezu.Dodam ze kiedys jak otworzyłem korek to olej chlapał dogóry ...
VIXO : w zbiorniczku po dodaniu obrotów nie robią się bąbelki
usłyszysz to,że silnik chodzi nierówno, trzesie się, przerabiam wlasnie temat wymiany uszczelki, u mnie były bombelki w zbiorniczu zazwyczaj po trasie i płyn szybko znikał, czasami chodził nierówno bo własnie płyn chłodniczy był w cylindrze i trochę kopcił na biało, trochę kosztowna sprawa ale trzeba zrobić
edit. sprawdz czy są twarde weże od chłodnicy jeszcze
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 14:19 przez polo33, łącznie zmieniany 1 raz.
polo33 pisze:usłyszysz to,że silnik chodzi nierówno, trzesie się, przerabiam wlasnie temat wymiany uszczelki, u mnie były bombelki w zbiorniczu zazwyczaj po trasie i płyn szybko znikał, czasami chodził nierówno bo własnie płyn chłodniczy był w cylindrze i trochę kopcił na biało, trochę kosztowna sprawa ale trzeba zrobić
No to u mnie dokładnie to samo ile cie to kosztowalo wszystko??
Auta jeszcze nie odebrałem, mój silnik SR20DE koszty mniej więcej:
Uszczelka reinza ok 140zł
Planowanie glowicy ok 70zł u mnie jeszcze wymiana uszczelniaczy zaworowych, frezowanie gniaz, sprawdzenie szczelności itd także to dodatkowy koszt a warto to juz zrobić cena nawet ok 400-500zł za całość
nowy płyn chłodniczy
Sruby głowicy zapłaciłem za elringa 70zł no i koszt robocizny
polo33 pisze:Auta jeszcze nie odebrałem, mój silnik SR20DE koszty mniej więcej:
Uszczelka reinza ok 140zł
Planowanie glowicy ok 70zł u mnie jeszcze wymiana uszczelniaczy zaworowych, frezowanie gniaz, sprawdzenie szczelności itd także to dodatkowy koszt a warto to juz zrobić cena nawet ok 400-500zł za całość
nowy płyn chłodniczy
Sruby głowicy zapłaciłem za elringa 70zł no i koszt robocizny
uszczelke kupiłem juz mam ERLINGA za 80zł (gdyż podejrzewałem właśnie że to uszczelka i zaopatrzyłem się wcześniej)
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 14:39 przez pawio15, łącznie zmieniany 2 razy.
jeszcze się zapytam: czy jak sie to zrobi odczuje sie różnice i komfort jazdy i nie bedzie tak smierdzialo olejem? i czy silnik bedzie czysciutki bez oleju ?