Czy to uszczelka pod głowicą ??
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Czy to uszczelka pod głowicą ??
Witam
Od pewnego czasu jak zaczela sie zima samochód nie pobiera mi płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. musze lać bezpośrednio do chłodnicy .
Czy to będzie uszczelka pod głowicą do wymiany ?
Dodam że troche poci mi sie olejem silnik
Od pewnego czasu jak zaczela sie zima samochód nie pobiera mi płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. musze lać bezpośrednio do chłodnicy .
Czy to będzie uszczelka pod głowicą do wymiany ?
Dodam że troche poci mi sie olejem silnik
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 14:58 przez pawio15, łącznie zmieniany 1 raz.
pawio15, uzupełnij wszystkie płyny i sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym będą się tworzyć bąbelki po wkręceniu na obroty
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Rozumie że masz LPG jak piszesz o parowniku , ale musisz zlokalizować wyciek z tego co piszesz to chyba sporo ci ucieka . Płyn w przypadku awarii uszczelki pod głowicy idzie do oleju lub do cylindra . Więc sprawdzić musisz dokładnie stan płynu i oleju jak będzie ok to szukaj wycieku . Przy dużych ilościach dolewania przyjrzyj się pompie wody .
[ Dodano: 2013-02-20, 13:20 ]
[ Dodano: 2013-02-20, 13:20 ]
VIXO raczej w chłodnicy w primierze ciężko będzie zobaczyć w zbiorniczku bąbelkivixo pisze:pawio15, uzupełnij wszystkie płyny i sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym będą się tworzyć bąbelki po wkręceniu na obroty
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
olej mi pobiera po trochu a płyn chłodniczy ostatnio czesto . sprawdzałem wycieki i nie kapie nigdzie pod samochodem;/
tak. mam lpg
BOMBEL : dopisze jeszcze ze czasami kopci na biało. (ale to moze dlatego ze zimno a ja mam gaz)
BoMBEL : sprawdzałęm korek : jest na nim troche oleju ale niewiem czy to podobne do majonezu.Dodam ze kiedys jak otworzyłem korek to olej chlapał dogóry ...
VIXO : w zbiorniczku po dodaniu obrotów nie robią się bąbelki
tak. mam lpg
BOMBEL : dopisze jeszcze ze czasami kopci na biało. (ale to moze dlatego ze zimno a ja mam gaz)
BoMBEL : sprawdzałęm korek : jest na nim troche oleju ale niewiem czy to podobne do majonezu.Dodam ze kiedys jak otworzyłem korek to olej chlapał dogóry ...
VIXO : w zbiorniczku po dodaniu obrotów nie robią się bąbelki
usłyszysz to,że silnik chodzi nierówno, trzesie się, przerabiam wlasnie temat wymiany uszczelki, u mnie były bombelki w zbiorniczu zazwyczaj po trasie i płyn szybko znikał, czasami chodził nierówno bo własnie płyn chłodniczy był w cylindrze i trochę kopcił na biało, trochę kosztowna sprawa ale trzeba zrobić
edit. sprawdz czy są twarde weże od chłodnicy jeszcze
edit. sprawdz czy są twarde weże od chłodnicy jeszcze
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 14:19 przez polo33, łącznie zmieniany 1 raz.
No to u mnie dokładnie to samo ile cie to kosztowalo wszystko??polo33 pisze:usłyszysz to,że silnik chodzi nierówno, trzesie się, przerabiam wlasnie temat wymiany uszczelki, u mnie były bombelki w zbiorniczu zazwyczaj po trasie i płyn szybko znikał, czasami chodził nierówno bo własnie płyn chłodniczy był w cylindrze i trochę kopcił na biało, trochę kosztowna sprawa ale trzeba zrobić
Auta jeszcze nie odebrałem, mój silnik SR20DE koszty mniej więcej:
Uszczelka reinza ok 140zł
Planowanie glowicy ok 70zł u mnie jeszcze wymiana uszczelniaczy zaworowych, frezowanie gniaz, sprawdzenie szczelności itd także to dodatkowy koszt a warto to juz zrobić cena nawet ok 400-500zł za całość
nowy płyn chłodniczy
Sruby głowicy zapłaciłem za elringa 70zł no i koszt robocizny
Uszczelka reinza ok 140zł
Planowanie glowicy ok 70zł u mnie jeszcze wymiana uszczelniaczy zaworowych, frezowanie gniaz, sprawdzenie szczelności itd także to dodatkowy koszt a warto to juz zrobić cena nawet ok 400-500zł za całość
nowy płyn chłodniczy
Sruby głowicy zapłaciłem za elringa 70zł no i koszt robocizny
uszczelke kupiłem juz mam ERLINGA za 80zł (gdyż podejrzewałem właśnie że to uszczelka i zaopatrzyłem się wcześniej)polo33 pisze:Auta jeszcze nie odebrałem, mój silnik SR20DE koszty mniej więcej:
Uszczelka reinza ok 140zł
Planowanie glowicy ok 70zł u mnie jeszcze wymiana uszczelniaczy zaworowych, frezowanie gniaz, sprawdzenie szczelności itd także to dodatkowy koszt a warto to juz zrobić cena nawet ok 400-500zł za całość
nowy płyn chłodniczy
Sruby głowicy zapłaciłem za elringa 70zł no i koszt robocizny
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 14:39 przez pawio15, łącznie zmieniany 2 razy.