Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Atrapa katalizatora zamiast prawdziwego.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

[P11/WP11] Atrapa katalizatora zamiast prawdziwego.

Post autor: oski981 » 2013-01-10, 14:53

Witam czy takie cos zda egzamin i bedzie pasować do Primery P11 2.0 z 1997r. wg opisu pasuje .

http://allegro.pl/nissan-primera-sunny- ... 99084.html

Czy to bedzie ok?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-01-10, 14:55

Dla pewności wymiary byś musiał mieć średnic zewnętrznej,wewnętrznej,długości puchy i szerokości flanszy.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-01-10, 15:37

A dlaczego by nie wymienić jak już kata na strumienicę? większość mówi że to nie ma sensu a ja po swoich odczuciach wręcz przeciwnie może efektów mocowych to nie dało ale taki delikatny naprawdę delikatny pogłos doszedł i z przeglądem też nie ma żadnego problemu :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-01-10, 15:43

Tłumik w obudowie kata i to jest najlepsze rozwiązanie..ja mam strumienicę w obudowie katalizatora i powiem szczerze nie podobają mi się dźwięki spod auta.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-10, 16:25

Czyli ten tłumik co podałem jak wymiary sie zgadzaja bedzie ok? mam wpisane w dowodzie przy pojemności KAT i nie chce miec na przeglądzie jaj dlatego nie chce rurki wstawiac

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-01-10, 16:26

Jak pisałem,ogarnij wymiary i bierz śmiało jeśli będzie zgodność.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-10, 16:37

Ok , a nie ma kto zmierzyć jesli ma p11 z 2.0 ? zima teraz a ja kanału nie mam , albo moze ktos montował to już? Cały wydech mam oryginał bez zadnych przeróbek.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-01-10, 16:38

No niestety tu nie pomogę.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-10, 16:44

oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-10, 18:29

bombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
I chyba tak zrobie , wyjdzie 2x taniej i patrze to nie mam w polskim dowodzie wpisanego kata a w niemieckim briefie był , także nie bede sie chyba bawił w te tłumiki , tym bardziej ze nie mam pewnosci czy sie obejdzie bez spawania

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-01-10, 20:52

bombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
z tym możesz mieć problem z tego względu że na przeglądzie jak trafisz na upierdliwca to nie da przeglądu, to możesz jeszcze zrobić tak że wybijesz katalizator w jego środek rurka i wygląd kata będzie.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-20, 01:38

Kupiłem ten tłumik w obudowie katalizatora, już założony auto nabrało basowego pomruku;p wszystko pasowało oprócz tego ze był nieco dłuższy kat miał około 32 cm a ten tłumik 34cm ale jakoś to sie popasowało.

Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?

patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.

Ma ktoś jakieś doświadzenia z taką przeróbką?

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-01-20, 17:50

oski981 pisze:Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?

patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Da się to zrobić, ale będziesz musiał do kolektora dospawać gniazdo na sondę lambda, bo jest w innym miejscu. Najlepszy kolektor to ten z P10 GT albo N14 GTI, rurowy, nie odlewany (żeliwny).
Tylko od razu uprzedzam, szykuj kasę na tłumiki nowe, bo wywalając katy zwiększasz ciśnienie spalin uderzające w środkowy i końcowy tłumik i mogą szybko polecieć. U mnie po wywaleniu pierwszego kata i zastąpieniu go SSAC-iem (drugi kat zostawiłem) tłumiki wytrzymały trochę ponad pół roku.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-01-20, 18:22

Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem :)
Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"

Awatar użytkownika
wartburg
doświadczony forumowicz
Posty: 206
Rejestracja: 2009-12-09, 01:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wartburg » 2013-01-20, 18:31

Powiem tak, 2 lata temu kupiłem dokładnie tą strumienicę od tego gościa do P10 GA16DS. Niestety nie obyło się bez piłowania rantów. Na przeglądzie do niczego się nie przyczepiali.
Był Wartburg 1.3 '91 58KM
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm

Obrazek

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-21, 23:49

zuh pisze:Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem :)
Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"
Wszystko było plug&play? sonde wkreciłeś bez problemu w ten kolektor od p10?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”