Witam!
Jak w temacie.
Szukam kogoś z rejonu Śląska kto jest w stanie podpiąć do kompa Primerę z silnikiem CD20T i ustawić prawidłowo dawkę paliwa oraz kąt wtrysku.
W grę wchodzą również województwa ościenne.
Miałem jechać do Podkowińskiego ale pracownicy mu chorowali i miał się odezwać ale chyba zapomniał.
Tak czy owak znalazłem już kogoś kto jest mi w stanie wyczyścić nastawnik, pozostaje jeszcze kwestia regulacji.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
[P/WP11.144] Regulacja dawki paliwa w 2.0TD CD20T
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- Bart-qlka2
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2009-12-17, 07:57
- Lokalizacja: Brzeszcze
[P/WP11.144] Regulacja dawki paliwa w 2.0TD CD20T
Bart
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
Bart takie rzeczy to tylko w Erze
, a tak na poważnie to myślę że najlepiej podjechać z tym do dobrze wyposażonego serwisu Boscha, gdzie zajmują się regeneracją pomp. Co do kąta to ustawią ci to na czujniku zegarowym, ale precyzyjne ustawienie dawki wtrysku to jedynie na kompie. Gawa stara się od jakiegoś czasu ustalić samemu dawkę, to uderz do niego jak mu idzie. Dawkę zmienia się poprzez minimalne przesunięcie nastawnika w stronę pompy lub rozrządu. Przesunięcie już o 1/10 mm powoduje wielkie zmiany w dawce

Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Co do kąta
Problem z uruchomieniem (zwłaszcza zima) i biały gryzący dym po samym uruchomieniu, potem już nie, Problem z wchodzeniem w obroty. Z Muła robi się naturny osioł
Z dawką to przepały lub gaśnięcie,czyli tradycyjne problemy przy kodzie 18 w zależności w którą stronę dawka jest żle ustawiona.
Problem z uruchomieniem (zwłaszcza zima) i biały gryzący dym po samym uruchomieniu, potem już nie, Problem z wchodzeniem w obroty. Z Muła robi się naturny osioł

Z dawką to przepały lub gaśnięcie,czyli tradycyjne problemy przy kodzie 18 w zależności w którą stronę dawka jest żle ustawiona.
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
w grupie vw robi sie to bez problemu vag-comem. ale ostatnio był u mnie znajomy z takim nissanem i nic co mam nie chciało sie połaczyć na tyle aby dac dostęp do wymaganych ustawień.. to ustawianie nastawnikiem to nie dokońca prawidłowe jest... przydał by sie jakiś program servisowy co by rozgryzł ten protokuł.. mozna by wtedy nawet zrobić korekte na poszczególnych wtryskach..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach