[P11/WP11] Atrapa katalizatora zamiast prawdziwego.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Atrapa katalizatora zamiast prawdziwego.
Witam czy takie cos zda egzamin i bedzie pasować do Primery P11 2.0 z 1997r. wg opisu pasuje .
http://allegro.pl/nissan-primera-sunny- ... 99084.html
Czy to bedzie ok?
http://allegro.pl/nissan-primera-sunny- ... 99084.html
Czy to bedzie ok?
A dlaczego by nie wymienić jak już kata na strumienicę? większość mówi że to nie ma sensu a ja po swoich odczuciach wręcz przeciwnie może efektów mocowych to nie dało ale taki delikatny naprawdę delikatny pogłos doszedł i z przeglądem też nie ma żadnego problemu 

Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
I chyba tak zrobie , wyjdzie 2x taniej i patrze to nie mam w polskim dowodzie wpisanego kata a w niemieckim briefie był , także nie bede sie chyba bawił w te tłumiki , tym bardziej ze nie mam pewnosci czy sie obejdzie bez spawaniabombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
z tym możesz mieć problem z tego względu że na przeglądzie jak trafisz na upierdliwca to nie da przeglądu, to możesz jeszcze zrobić tak że wybijesz katalizator w jego środek rurka i wygląd kata będzie.bombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Kupiłem ten tłumik w obudowie katalizatora, już założony auto nabrało basowego pomruku;p wszystko pasowało oprócz tego ze był nieco dłuższy kat miał około 32 cm a ten tłumik 34cm ale jakoś to sie popasowało.
Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?
patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Ma ktoś jakieś doświadzenia z taką przeróbką?
Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?
patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Ma ktoś jakieś doświadzenia z taką przeróbką?
Da się to zrobić, ale będziesz musiał do kolektora dospawać gniazdo na sondę lambda, bo jest w innym miejscu. Najlepszy kolektor to ten z P10 GT albo N14 GTI, rurowy, nie odlewany (żeliwny).oski981 pisze:Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?
patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Tylko od razu uprzedzam, szykuj kasę na tłumiki nowe, bo wywalając katy zwiększasz ciśnienie spalin uderzające w środkowy i końcowy tłumik i mogą szybko polecieć. U mnie po wywaleniu pierwszego kata i zastąpieniu go SSAC-iem (drugi kat zostawiłem) tłumiki wytrzymały trochę ponad pół roku.
pozdr. Kamil
Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem
Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem

Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"
Powiem tak, 2 lata temu kupiłem dokładnie tą strumienicę od tego gościa do P10 GA16DS. Niestety nie obyło się bez piłowania rantów. Na przeglądzie do niczego się nie przyczepiali.
Był Wartburg 1.3 '91 58KM
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm

Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm

Wszystko było plug&play? sonde wkreciłeś bez problemu w ten kolektor od p10?zuh pisze:Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem
Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"