Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] brzeczenie od 2500-3000k obrotow

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

[P10/WP10] brzeczenie od 2500-3000k obrotow

Post autor: Ppy » 2012-11-03, 12:52

Mam problem z 2,0. Mianowicie jak jade w przedziale takim jak w temacie to slychac taki brzed. Jakby silnik bez oleju pracowal. Tak dzieje sie tylko przy powolnym dodawaniu gazu. Jak daje w palnik mocniej to nic nie slychac tak jakby wszystko bylo w porzadku moze przez bardzo krotka chwile jak auto znajduje sie w tym przedziale 2,5-3. JAk wcisne sprzeglo i obroty gwalntownie spadna to tez nie brzeczy nic. Tylko ten przedzial tak jakby 2,5-3 i niewazne czy na jalowym czy na biegu. Co to moze byc?
Ostatnio zmieniony 2012-11-03, 12:59 przez Ppy, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-03, 12:57

Łańcuch dzwoni. Sprawdź stan oleju. ewentualnie dolej. Jak nie pomoże to wymień napinacz ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-11-03, 13:00

wlasnie rozrzad byl robiony jakies 500 kilometrow temu

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-03, 13:26

U mnie dolanie oleju pomogło;) albo coś z pompą oleju jest <mysli>
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-11-03, 13:28

odglosy tak jakby najbardziej dochodza z rozrzadu ale teorytycznie przenosi sie dzwiek na silniku to ciezko jednoznacznie powiedziec. Ten dzwiek moglbym porownac do ocierajacego sie lancucha o jakas blache. Rozrzad nowka no 500 kilosow to jest nic

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-11-03, 13:31

A napinacz nowy? Rozrząd oryginał z serwisu?
Jeśli nie, to napinacz zakładaj stary, a przełóż ślizg z nowego - może pomoże ;)

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-11-03, 13:57

napinacz nowy ale nie oryginal. Nie wiem czy jeszcze mam stary. Jeszcze jakies pomysly?

[ Dodano: 2012-11-03, 14:00 ]
znlazlem u nas na forum taki post

"Objawy na biegu, czy na luzie, jak wciśniesz sprzęgło to też słychać ?

Podałeś trochę za mało szczegółów, ale wstępnie z tego co piszesz, to nie muszą być dźwięki z silnika, tylko ze skrzyni biegów, czasami potrafi hałasować łożysko oporowe przy sprzęgle. Ojciec w Hondzie Civic miał tak przez ponad rok, (wcześniej upewniając się czy hałas ma jakiś wpływ na jazdę poza komfortem) przejechał jakieś 20 000 km, i dopiero przy wymianie sprzęgła wymienił docisk z łożyskiem i hałasy ustały.

Proponuję sprawdzić hałas na jałowym biegu w jakimś cichym pomieszczeniu (garaż itp) z otwartymi szybami - stoisz na luzie i słuchasz, wciskasz sprzęgło, jeśli dźwięk się zmienił (przestało hałasować czy coś podobnego) to na 90% będzie usterka opisana wyżej, i nie masz się za bardzo czym przejmować."

tutaj link do tamtego tematu viewtopic.php?t=3387


Tylko to chyba by mi sie nie wydawalo ze z rozrzadu te odglosy. Sprawdze jeszcze ten napinacz

Awatar użytkownika
nobange
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2010-05-18, 23:04
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: nobange » 2012-11-18, 22:29

Proponuję też sprawdzić osłonę katalizatora, potrafi brzęczeć przy określonych obrotach jak jest poluzowana/przerdzewiała a wydaje się, że to z silnika. Podjedź do tłumikarza, oni znają ten temat, szybkie spawanie i po problemie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”