Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Błąd czujnika spalania stukowego.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

schmeichelsopot
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
Lokalizacja: Sopot

[P11/WP11] Błąd czujnika spalania stukowego.

Post autor: schmeichelsopot » 2012-09-18, 17:33

Czy wyświetlony błąd jak w temacie oznacza, że muszę wymienić czujnik? Czy potem powinienem skasować błąd?

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-09-18, 17:48

Ja wymieniam i licze ze blad podczas auto-diagnostyki po wymianie nie pokaze kodu 34

schmeichelsopot
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
Lokalizacja: Sopot

Post autor: schmeichelsopot » 2012-09-18, 18:41

Kumpel podpowiedział mi, żeby wyregulować zaworki. Jakieś za, albo przeciw?

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-09-19, 11:01

schmeichelsopot pisze:Kumpel podpowiedział mi, żeby wyregulować zaworki. Jakieś za, albo przeciw?
Przeciw jest jeden - nie da się, bo jest hydroregulacja.
Czujnik może być dobry, trzeba sprawdzić kable, wtyczkę, sam czujnik można zwykłym miernikiem uniwersalnym pomierzyć czy jest sprawny, w manualu są wartości oporu jaki powinien na nim być.
pozdr. Kamil

schmeichelsopot
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
Lokalizacja: Sopot

Post autor: schmeichelsopot » 2012-09-19, 16:30

Ok, wszystko znalazłem w manualu. W weekend będę mógł sprawdzić z czym problem. Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-09-23, 14:46

podepne się pod pytanie, wywaliło mi ten sam błąd przy diagnostyce ale zauważyłem że auto jakby miało ciężej się rozpędzać... tzn gaz wciskam do oporu ale efekt jest taki sam jakbym jechał w 5 osób gdzie jadę sam jakoś powyżej 3 tys obrotów po prostu nie czuć różnicy w przyśpieszaniu, tak jakby jednostajnie przyśpieszał, ciężko to uczucie opisać

może to być wina czujnika? czy szukać głebiej? może przepływka? może kat zapchany?

Silnik SR20De + LPG wałek od GT kolektor od GT obroty są równiutkie objawy i na LPG i na Benzynie, ale na benzynie jakoś bardziej to odczuwam..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-09-23, 15:10

Może być tak jak mówisz, gdyż walnięty czujnik opóźnia zapłon i auto jest delikatnie wykastrowane z Nm.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-09-23, 15:45

i jeszcze jedno pytanie po zdjęciu wtyczki moim oczom ukazały się 2 piny, ale jeden był zaślepiony niebieską serwisówką to tak ma być?? jeszcze musze wiązke sprawdzić może jakiś kabelek się ułamał...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-09-23, 15:46

Moja wlasnie tez starcila moc i wiecej pali dodatkowo (oby to bylo tym spowodowane)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-09-23, 21:12

Jak u mnie był błąd czujnika stuku, to nie było specjalnej różnicy w spalaniu, za to w zakresie 2-3,5 tys. obr. auto słabo jechało, nie przyspieszało równomiernie, nawet ciągnąc na dwójce powiedzmy od 1,5 tys. obr. Dopiero przy wyższych obrotach moc wracała. Po wymianie zdecydowanie szybciej i łatwiej silnik się wkręca.
pozdr. Kamil

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”