[P11/WP11] Błąd czujnika spalania stukowego.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
- Lokalizacja: Sopot
[P11/WP11] Błąd czujnika spalania stukowego.
Czy wyświetlony błąd jak w temacie oznacza, że muszę wymienić czujnik? Czy potem powinienem skasować błąd?
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
- Lokalizacja: Sopot
Przeciw jest jeden - nie da się, bo jest hydroregulacja.schmeichelsopot pisze:Kumpel podpowiedział mi, żeby wyregulować zaworki. Jakieś za, albo przeciw?
Czujnik może być dobry, trzeba sprawdzić kable, wtyczkę, sam czujnik można zwykłym miernikiem uniwersalnym pomierzyć czy jest sprawny, w manualu są wartości oporu jaki powinien na nim być.
pozdr. Kamil
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2011-06-24, 16:53
- Lokalizacja: Sopot
podepne się pod pytanie, wywaliło mi ten sam błąd przy diagnostyce ale zauważyłem że auto jakby miało ciężej się rozpędzać... tzn gaz wciskam do oporu ale efekt jest taki sam jakbym jechał w 5 osób gdzie jadę sam jakoś powyżej 3 tys obrotów po prostu nie czuć różnicy w przyśpieszaniu, tak jakby jednostajnie przyśpieszał, ciężko to uczucie opisać
może to być wina czujnika? czy szukać głebiej? może przepływka? może kat zapchany?
Silnik SR20De + LPG wałek od GT kolektor od GT obroty są równiutkie objawy i na LPG i na Benzynie, ale na benzynie jakoś bardziej to odczuwam..
może to być wina czujnika? czy szukać głebiej? może przepływka? może kat zapchany?
Silnik SR20De + LPG wałek od GT kolektor od GT obroty są równiutkie objawy i na LPG i na Benzynie, ale na benzynie jakoś bardziej to odczuwam..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Może być tak jak mówisz, gdyż walnięty czujnik opóźnia zapłon i auto jest delikatnie wykastrowane z Nm.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
i jeszcze jedno pytanie po zdjęciu wtyczki moim oczom ukazały się 2 piny, ale jeden był zaślepiony niebieską serwisówką to tak ma być?? jeszcze musze wiązke sprawdzić może jakiś kabelek się ułamał...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Jak u mnie był błąd czujnika stuku, to nie było specjalnej różnicy w spalaniu, za to w zakresie 2-3,5 tys. obr. auto słabo jechało, nie przyspieszało równomiernie, nawet ciągnąc na dwójce powiedzmy od 1,5 tys. obr. Dopiero przy wyższych obrotach moc wracała. Po wymianie zdecydowanie szybciej i łatwiej silnik się wkręca.
pozdr. Kamil