[P/WP11.144] Spadające obroty
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
[P/WP11.144] Spadające obroty
jak w temacie,
sprawa wygląda tak:
wymieniona sonda, świece, i reszta co potrzeba przepływomierz dobrze waży na kompie żadnych błędów,
a potrafi nieraz na wolnych spaść z obrotami prawie do zera i zaraz się podnieść albo i zgasnąć, po zejściu na luzik z obrotów potrafi też mieć wahnięcie, wyglada jakby miał jakąś nieszczelność gdzieś na przewodach podciśnieniowych ale sprawdziłem i wyglądają OK może ktoś miał coś podobnego??
sprawa wygląda tak:
wymieniona sonda, świece, i reszta co potrzeba przepływomierz dobrze waży na kompie żadnych błędów,
a potrafi nieraz na wolnych spaść z obrotami prawie do zera i zaraz się podnieść albo i zgasnąć, po zejściu na luzik z obrotów potrafi też mieć wahnięcie, wyglada jakby miał jakąś nieszczelność gdzieś na przewodach podciśnieniowych ale sprawdziłem i wyglądają OK może ktoś miał coś podobnego??
Ostatnio zmieniony 2010-02-09, 09:57 przez DINO777, łącznie zmieniany 1 raz.
DINO777, Najpierw wyczyść przepustnicę i silnik krokowy, sprawdź filtr powietrza i czystość przepływki. Ustaw na consulcie bieg jałowy i skasuj mapę samouczącą się i niech się nauczy silnik pracy od początku. Powinno ustać. Jak nie to napiszesz co i jak, może być walnięta przepływka - sprawdź na kompie jej parametry.
Obroty mogą też spadać przy przeciążonej elektryce, że dmuchawa na maksa i coś jeszcze - dojeżdżasz do skrzyżowania wyhamowujesz, dajesz luz i na luzie spadają prawie do zera - albo się podniosą do góry albo gaśnie auto. Mi teraz tak się dzieje ale nie zawsze jak jest przeciążenie.
Obroty mogą też spadać przy przeciążonej elektryce, że dmuchawa na maksa i coś jeszcze - dojeżdżasz do skrzyżowania wyhamowujesz, dajesz luz i na luzie spadają prawie do zera - albo się podniosą do góry albo gaśnie auto. Mi teraz tak się dzieje ale nie zawsze jak jest przeciążenie.
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
to wszystko porobione a z racji wyjazdu w niedzielę nie chcę pozostać w trasie bez auta, wiecie jak to jest jak leci się z całą rodzinką na narty heheh a tu zonk, zamówiłem przepływkę, cena 820 złociszy, nie jest chyba wygórowana za spokój jazdy po autobanie u helmutów w porównaniu z innymi kosztami jakby coBULI pisze:DINO777, Najpierw wyczyść przepustnicę i silnik krokowy, sprawdź filtr powietrza i czystość przepływki. .
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
moze z twojej wypadły??? teraz dałeś 820 zł ale bedziesz miał święty spokuj sam kiedyś przerabiałem te psełdo harty ..płacisz 2x raz za podrube a pózniej i tak kupujesz oryginał...
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach