[P10/WP10] PRimera GT silnik
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] PRimera GT silnik
Witam,
o kilku tygodni jestem posiadaczem nissana primery gt z 93 i niestety silnik się skonczył( sprzedajacy dolal doktora i sie niezorientowalem. Musze wymienic silnik ( ciezko znaleźć silnik do GT)i chcialem was zapytac czy pozostale silniki 2.0 beda pasowac do skrzyni gt.
Pozdrawiam
Mirek
o kilku tygodni jestem posiadaczem nissana primery gt z 93 i niestety silnik się skonczył( sprzedajacy dolal doktora i sie niezorientowalem. Musze wymienic silnik ( ciezko znaleźć silnik do GT)i chcialem was zapytac czy pozostale silniki 2.0 beda pasowac do skrzyni gt.
Pozdrawiam
Mirek
Tak wszystkie silniki z rodziny SR (benzyna 2.0) będą pasować do skrzyni. Przynajmniej tak mi się wydaje 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Biorąc pod uwagę że miałeś GT czyli 150KM z fabryki to spokojnie wkładaj ten z P11.144 2.0 który ma 140KM i wyjdzie na to samo. Przy tych silnika z P11 po lifcie jest większa szansa że trafisz zdrową jednostkę. Szukanie zdrowego GT z P10 lub nawet P11 przed liftem mija się z celem. Nawet przy tych przed liftowych 130KM kilka drobnych zabiegów i już masz to co powinieneś mieć pod maską i duże szanse na bezawaryjność 
Przecież w P10 GT jest inna głowica i inny kolektor ssący chłopaki
Do skrzyni pasuje silnik tylko co z tego. Do tego silnika z P11 przed jak i po lifcie musisz brać komplet z kolektorem ssącym listwą wtryskową itp. Inaczej tego nie złożysz. Służę pomocą i radą. jak chcesz to mogę Ci to ogarnąć bo już ten temat przerabiałem silnik P11 zamiast silnika P10GT. Do Łodzi aż tak daleko nie masz więc można to ogarnąć

Przecież w P10 GT jest inna głowica i inny kolektor ssący chłopaki

