[P11/WP11] P11 GT Reset kompa przy odpalaniu
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] P11 GT Reset kompa przy odpalaniu
Proszę modów o wyrozumiałość, opisałem swój problem w temacie dotyczącym problemów z odpalaniem, ale nikt tam nie zagląda bo temat jest na którejś z kolejnych stron.
Od czasu jak się zaczęła zima, temperatury poniżej zera, mam dziwny problem z odpalaniem.
Często z rana jak staram się odpalić samochód, to rozrusznik kręci, jakby akumulator miał zaraz zdechnąć. Na obu wyświetlaczach z kompa pokazują się jakieś krzaczki albo same 888888888, resetuje się komp, tzn. godzina, zrobione kilometry itd. i w końcu samochód odpala. Myślałem, że problem z masą, wymieniłem kleme, przewód masy z aku do karoserii na dwa dość grube przewody i problem na parę dni zniknął, choć wydaje mi się, że raczej za sprawą temperatury dodatniej a nie mojej ingerencji. Czy ktoś miał coś podobnie ? czego to może być przyczyna co można jeszcze sprawdzić ? Jak już odpale auto to później przez cały dzień od strzała, jedynie po staniu tak z 6-7h, problem się pojawia.
Pozdrawiam
Od czasu jak się zaczęła zima, temperatury poniżej zera, mam dziwny problem z odpalaniem.
Często z rana jak staram się odpalić samochód, to rozrusznik kręci, jakby akumulator miał zaraz zdechnąć. Na obu wyświetlaczach z kompa pokazują się jakieś krzaczki albo same 888888888, resetuje się komp, tzn. godzina, zrobione kilometry itd. i w końcu samochód odpala. Myślałem, że problem z masą, wymieniłem kleme, przewód masy z aku do karoserii na dwa dość grube przewody i problem na parę dni zniknął, choć wydaje mi się, że raczej za sprawą temperatury dodatniej a nie mojej ingerencji. Czy ktoś miał coś podobnie ? czego to może być przyczyna co można jeszcze sprawdzić ? Jak już odpale auto to później przez cały dzień od strzała, jedynie po staniu tak z 6-7h, problem się pojawia.
Pozdrawiam
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No teoretycznie bym mógł, ale bym musiał z nim jeździć z tydzień by to zauważyć. Ale to byłby objaw czego nie trzymania amperażu czy jak to jest stosunkowo świeży akumulator...
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Akumulator 65AH 480A, na testerze wykazał zaledwie 301A, ale przy takich mrozach to podobno możliwe bo aku może tracić nawet do 50% wydajności, ładowanie przy włączonym wszystkim w samochodzie mam 13,4V, co dziwne komp się resetuje, a radio dalej trzyma ustawienia i nawet pamięć utworów, mase jak pisałem mam zrobioną elegancko dwa punkty dwa przyzwoite baty, świeża klema. Dziś pożyczyłem aku od kumpla, mój podłączę na całą noc na ładowanie w ciepłym mieszkaniu, jutro przełoże i zobacze co wyjdzie w niedziele.
BTW: Do Primery GT, z dużą ilością gadżetów poza seryjnymi jak podgrzewane fotele, car-audio na wzmacniaczu, itd. jaki aku polecacie Bosh, Centra ? jaki amperaż itd cenowo, skutecznością
BTW: Do Primery GT, z dużą ilością gadżetów poza seryjnymi jak podgrzewane fotele, car-audio na wzmacniaczu, itd. jaki aku polecacie Bosh, Centra ? jaki amperaż itd cenowo, skutecznością
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Morphinus8
- stały bywalec
- Posty: 92
- Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Ja na aku 720ah nie miałem problemów, a odpalając nie zdążałem przekręcić kluczyka do końca i silnik już chodził. Teraz mam 560ah i podobne problemy.
Prędkość nie zabija
Zabija zbytnia pewność siebie
Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1
Zabija zbytnia pewność siebie
Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1
Problem zdiagnozowany, uszkodzona gródz w aku -> aku na gwarancje, do sprzedania i zakupie napewno coś konkretnego, dzięki za odpowiedzi
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT