[P11] jakie prawidłowe cisnienie na cylindrach 2.0 td
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.
[P11] jakie prawidłowe cisnienie na cylindrach 2.0 td
Witam
Mam pytanie
W moim nowym silniku ciśnienie na cylindrach wynosi około 26 (atmosfer) czy co takiego
czy jest to wartość w normie czy raczej oznacza koniec silnika??
Silnik nie kopci pali równo i znacznie mniej niz wcześniejszy w którym padła panewka.
P11 2.0 td
Pozdrawiam
Piotrek
Mam pytanie
W moim nowym silniku ciśnienie na cylindrach wynosi około 26 (atmosfer) czy co takiego
czy jest to wartość w normie czy raczej oznacza koniec silnika??
Silnik nie kopci pali równo i znacznie mniej niz wcześniejszy w którym padła panewka.
P11 2.0 td
Pozdrawiam
Piotrek
Pozdrawiam
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.
jakie obroty??
hmmm z rozrusznika ale jakie to zabij a nie powiem
sprawdzał doświadczony mechanior
aku jest ok więc kręci zdrowo
a jeszcze niepokoi mnie rozruch na zimnym bo przez 2-3s klekocze nie równo klekocze ale to już chyba wina ustawienia kąta wtrysku i tego nastawnika czy suwaka
zgadza się??
hmmm z rozrusznika ale jakie to zabij a nie powiem
sprawdzał doświadczony mechanior
aku jest ok więc kręci zdrowo
a jeszcze niepokoi mnie rozruch na zimnym bo przez 2-3s klekocze nie równo klekocze ale to już chyba wina ustawienia kąta wtrysku i tego nastawnika czy suwaka
zgadza się??
Pozdrawiam
Albo któraś świeca nie dogrzewa.slomka1234 pisze:a jeszcze niepokoi mnie rozruch na zimnym bo przez 2-3s klekocze nie równo klekocze ale to już chyba wina ustawienia kąta wtrysku i tego nastawnika czy suwaka
zgadza się??
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.
W zimie to właśnie w ten właśnie sposób powinieneś zrobić czyli zanim odpalisz "traktorka" w minusowej temperaturze kilka razy (tak ze 2-3) najpierw podgrzej świece w kilku sekundowych odstępach i wtedy dopiero go odpalaj-myślę że na pewno nie będzie tobie tak klekotał po odpaleniu.No i pamiętać żeby od razu po odpaleniu i ruszeniu nie "butować" za bardzo bo za jakiś czas znowu będziesz miał silnik albo sama turbinę do wymiany.Daj się nagrzać silnikowi i wtedy możesz dać więcej w gaz.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
-
- nowy na forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-04-13, 19:10
- Lokalizacja: wlkp.