Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 GT BRAK MOCY??

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

P11 GT BRAK MOCY??

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 12:09

Witam od tygodnia jestem posiadacze Primery gt P11.
Mam problem: wydaje mie sie ze auto nie ma mocy na niskich obrotach, podczas przyspieszania np. od 2000/obr nie ma znaczenia czy gaz jest do dechy wcisniety czy na 1/4 bo auto tak samo przyspiesza, dopiero od ok4500- 5000/obr jest odczuwalne troche lepsze przyspieszenie.... tak jest w każdej primerze 2.0 16v 150KM? Jesli nie to czym to moze byc spowodowane? dodam ze wydech u mnie strasznie ryczy jest nieszczelny w rejonie łącznika elastycznego, ale to chyba nie ma wpłytu za bardzo na nic?
z góry dziekuje za rady i podpowiedzi:) pozdrawiam

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2011-11-01, 13:02

Maja Prima ma tak samo.Dopiero jak się przekroczy te 4000obr to jet kop :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-11-01, 15:43

bambusek86 bo to nie diesel ani niemiecki szajswagen. Najlepsza dynamika i spalanie między 3,5-5 tys obrotów

Swoja droga nieszczelny wydech tez nie pomaga

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 16:14

czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr... ?? :->

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-11-01, 16:30

bambusek86 pisze:czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr... ?? :->
W sumie już od 3000 powinno byc nieźle, a max moc jest ok 6000 obrotów. Jest na to rada. MOd rozrzadu

Silnik jest bardziej elastyczny od dołu

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 16:53

bombel pisze:
bambusek86 pisze:czyli normalna sprawa, ze fajerwerki od 5000/obr... ?? :->
W sumie już od 3000 powinno byc nieźle, a max moc jest ok 6000 obrotów. Jest na to rada. MOd rozrzadu

Silnik jest bardziej elastyczny od dołu
hmmm a znasz kogos ze slaska kto był by w stanie sie zajac moim rozrzadem? Na dniach bede wymieniał łącznik elastyczny na wydechu zastanawiam sie nad katalizatorem czy usunac... w primerze jest jeden katalizator zaraz przy kolektorze?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-11-01, 16:55

bambusek86 ze sląska nie wiem kto tam się zna. Katalizatory są dwa. Na kolektorze i drugi za plecionką

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 17:01

czyli jak wycinac to pasowało by dwa wyciąć? dzieki za zainteresowanie i rady:)

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-11-01, 17:05

Proponowałbym sprawdzić przepływkę, gdy zakupiłem moją prime miałem podobnie.
Jak się okazało na "gorącym drucie" powstał niezły osad który powodował błędne odczyty i auto muliło się niemiłosiernie do 5tyś obr. Czyszczenie przywróciło pełen power. :)
tak mi sie wydaje ;p
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 17:11

Tony212 pisze:Proponowałbym sprawdzić przepływkę, gdy zakupiłem moją prime miałem podobnie.
Jak się okazało na "gorącym drucie" powstał niezły osad który powodował błędne odczyty i auto muliło się niemiłosiernie do 5tyś obr. Czyszczenie przywróciło pełen power. :)
tak mi sie wydaje ;p
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
a takim przyspieszenie jaki pokazałes na filmiku to ja mam daleko przy moich katalogowych 150PS, zobacze co z ta przepływka, czym czysciłes?

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-11-01, 17:17

Ja mam 131 kucy ( minus te które się gdzieś pasą na łące ) , czyściłem chyba pianką do przepustnic, trzeba bardzo uważać aby nie uszkodzić delikatnych "drucików".
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 17:20

dzieki za podpowiedz , zobacze jak przepływomierz wygląda, widzisz ja przedtem jeżdziłem astra f 1,6 16v ecotec 101PS , i mam wrazenie ze primera wogóle nie ciagnie do przodu, mimo swoich 150PS

Marzena28
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-11-01, 17:57
Lokalizacja: Włochy

Post autor: Marzena28 » 2011-11-01, 18:20

Mam problem z moją Primerką 2002r. silnik2.2 Jak odpalam silnik to obroty wskakują na 2500 wyłączam sinik odpalam i jest ok. Potem w trakcie jazdy chwilowo mi zanika gaz włączam sprzęgło wyrzucam bieg wrzucam bieg spowrotem i jest ok a czasami gaśnie. Następnie przy przerzucaniu biegu gazuje mi. Jaka może być przyczyna?? Po oddaniu samochodu do mechanika powiedział mi że to immobilajzer mi rozłącza zapłon . Oddałam samochód do serwisu Nissana sprawdzili komputer i immobilajzer wszystko jest ok. Pozdrawiam
Marzena28

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-01, 18:24

Marzena28 pisze:Mam problem z moją Primerką 2002r. silnik2.2 Jak odpalam silnik to obroty wskakują na 2500 wyłączam sinik odpalam i jest ok. Potem w trakcie jazdy chwilowo mi zanika gaz włączam sprzęgło wyrzucam bieg wrzucam bieg spowrotem i jest ok a czasami gaśnie. Następnie przy przerzucaniu biegu gazuje mi. Jaka może być przyczyna?? Po oddaniu samochodu do mechanika powiedział mi że to immobilajzer mi rozłącza zapłon . Oddałam samochód do serwisu Nissana sprawdzili komputer i immobilajzer wszystko jest ok. Pozdrawiam
moze silniczek krokowy?

Marzena28
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-11-01, 17:57
Lokalizacja: Włochy

Post autor: Marzena28 » 2011-11-02, 07:00

Dziś znów wstawiam go na warsztat wyszukałam tu kilka opcji to mechanikowi podpowiem Dzięki
Marzena28

bambusek86
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2011-11-01, 11:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bambusek86 » 2011-11-02, 17:09

przepływka była czysta, nie było żadnego nalotu ale i tak przeczysciłem, posprawdzałem swiece i na 1wszym cylindrze swieca cała uwalona olejem......!!!!! :-/ :-/ :-/
czyżby to było przyczyna? skad ten olej?? pekniety pierscien?? auto sie nie grzeje i chodzi na wszystkie 4 cylindry

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2011-11-02, 17:45

Miałem podobny problem,ale z GA16DE. Olej na świecy,ogóle mała kultura pracy silnika.
Wymieniłem filtry, świece i nie pomogło za bardzo. Kupiłem nową kopułkę i palec do aparatu i jak ręką odjął.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”