Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Wymiana silnika.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

[P11/WP11] Wymiana silnika.

Post autor: Rysiu83 » 2011-10-05, 23:59

Powitać.
Silnik w moim aucie powoli zaczyna pachnieć trupem (zużycie oleju na poziomie 0.6 do 1 litra na tysiąc km bez szczególnie mocnego deptania) w związku z czym powoli szykuję się do wymiany i tu pytanie...czy wsadzić młode SR20 z angola P11.144 ale tu miała ona 140 KM w DEH-u 150 i czym te motory się różnią? zwykłe De 131 konne i przełożyć wałki? czy zakupić anglika DEH-a bo akurat kilka ich wyszło w świat teraz jak patrzę.

Pytanie trochę na wyrost gdyż pod koniec miesiąca jest roczny przegląd i tu pewnie aczkolwiek niekoniecznie może wyjść w spalinach lipa i z racji tego może go nie przejść - nie wiem,pożyjemy,zobaczymy.

Jakie jest najlepsze rozwiązanie w tym wypadku?

VE odpada..uprzedzam od razu,wolę zmienić auto :-)

Pozdro.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-10-06, 07:33

Rysiu83 pakuj silnik z P11.144. MA wprawdzie 140 KM ale 181 Nm. GT ma 150KM i 178 Nm. Silnik ma takie same wałki jak GT, wiec pewnie ogranicza go tylko komp, za to ma lepszy kolektor dolotowy.

Na plus jest to, że silnik z P11.144 bedzie młodszy i pewnie mniej skatowany jak GT

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-10-06, 22:40

bombel , za kazdym razem jak go widze to mu to powtarzam ;)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-10-06, 22:43

dobra cwaniaczku...się szykuj do przekładki w listopadzie
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-10-07, 20:54

ja sie szykuje do urodzin , a o przekladce pomyslimy rowniez :D:)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-08, 11:47

Wrzucaj motorownie z P11.144 od roku 2000 w górę - bowiem te starsze miały problemy z urywającymi się rozrządami.
Mechanicznie to ten sam silnik co 150KM P11 GT jedyna różnica to kolektor wydechowy... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2011-10-08, 12:15

kolektor ssący też się chyba różni czy się mylę ??
foto zapożyczone z forum NISSANTECH
http://images34.fotosik.pl/322/8cafaa34af38862c.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f247/ ... /silnk.jpg

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-10-08, 13:03

jswistow jest inny, inna też jest listwa wtryskowa i wtryski

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-10-09, 08:01

bombel jeszcze z 5 razy mu sie napisze zeby brał ten motor , to on i tak sie bedzie siedzial zastanawial i kombinowal :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”