[P/WP11.144] 2 pytania do wlascicieli p11.144
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] 2 pytania do wlascicieli p11.144
witm mam 2 pytania zwiazane z p 11 144 2l 140km z 2002 1. wiec tak czy mozna recznie ustawic wolne obroty teraz sa na poziomie 1000obr/min na cieplym silniku
2.chodzi o skrzynie biegow a dokladnie o chydraulike sprzegla jak silnik jest zimny wszystko jest ok biegi wchodza jednym palcem klopoty zaczynaja sie jak jest cieply jedynka jak i wsteczny czasanmi musi byc wbity na chama reszta biegow juz jest ok poprosze o rady
2.chodzi o skrzynie biegow a dokladnie o chydraulike sprzegla jak silnik jest zimny wszystko jest ok biegi wchodza jednym palcem klopoty zaczynaja sie jak jest cieply jedynka jak i wsteczny czasanmi musi byc wbity na chama reszta biegow juz jest ok poprosze o rady
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
Ręcznie możesz co najwyżej pokręcić śrubką ograniczającą domykanie przepustnicy. Po czyszczeniu przepustnicy czasami trzeba wykonać taki zabieg.
Co do skrzyni to na początek płyn w wysprzęgliku i olej bym zmienił.
Co do skrzyni to na początek płyn w wysprzęgliku i olej bym zmienił.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
z tego co sie orientuje olej w skrzyni byl wymieniany niedawno a co do sprzeglika to jest olej koloru żłtego a moze wysprzeglik pada a co do koncepcji oleju w wysprzegliku to moze jest tak stary ze na rozgrzanym oleju traci swoje wlasciwosci
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
Mówiąc olej miałem na myśli skrzynię. W wysprzęgliku jest płyn hamulcowy. Nie zaszkodzi go wymienić tak samo jak nie zaszkodzi wymienić olej w skrzyni jeżeli nie masz pewności, że był wymieniany. Standardowe koszty.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No to dowiedz się jaki został wlany olej do skrzyni. Jeśli był w klasie GL5 to możesz sobie odpuścić , padają synchronizatory.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
znalazlem rachunek i wlany jest olej gl-4 75w90 firmy durablend jakies 8 tys temu
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
Czyli Valvoline , w sumie jest dobry.
Odnośnie wysprzęglika , to może sprzęgło jest zapowietrzone. Też warto sprawdzić.
Odnośnie wysprzęglika , to może sprzęgło jest zapowietrzone. Też warto sprawdzić.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
wymiana wysprzęglika oraz dot 4 i wszystko jest jak w bajce wszystko plynnie wchodzi mysle ze sama wymiana dot4 by wystarczyla
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009