[P11/WP11] do 3 tys ciagnie a potem kupa
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] do 3 tys ciagnie a potem kupa
Do 3 tys ciagnie a potem kupa na benzynie tylko szarpie na LPG smiga az milo sil;nik tez byl jezdzony na PB coby nie zagazowac silnika
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
Ajest jakis sposob zeby to sprawdzic na 100%
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
filtron strzel jeszcze autodiagnostykę.
Opis Coobcia jak to zrobić
Proste a sporo może powiedzieć.
Opis Coobcia jak to zrobić
Proste a sporo może powiedzieć.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez johny_fellow, łącznie zmieniany 1 raz.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
wystarczylo wyczyscic przeplywanke zasyfiala byla strasznie teraz autko smiga jak ta lala
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
Witam
Mam podobny problem właśnie robiłem autodiagnozae w taki sposób jak podał <b>johny_fellow</b>
i wyszło i coś takiego:
kod 34 i czujnik spalania stukowego (podpowiedzcie co z tym najlepiej zrobic)
kod 155 i 156 tak odczytałem kilka razy i nie wiem co to oznacza.
Pozdrawiam
Mam podobny problem właśnie robiłem autodiagnozae w taki sposób jak podał <b>johny_fellow</b>
i wyszło i coś takiego:
kod 34 i czujnik spalania stukowego (podpowiedzcie co z tym najlepiej zrobic)
kod 155 i 156 tak odczytałem kilka razy i nie wiem co to oznacza.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-01-31, 23:18 przez capsel, łącznie zmieniany 1 raz.
kod 155 i 156 tak odczytałem kilka razy i nie wiem co to oznacza niema takich błedow
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
też mi się wydaje dziwne, ale liczyłem kilkukrotnie. sprawdzę jeszcze raz w wolnej chwili. Jak na razie szykuję się do czyszczenie przepustnicy, czekam tylko na cieplejszy dzień i chwile wolnego.
[ Dodano: 2011-05-06, 21:00 ]
Dawno mnie ni było autko przestało zimę i czas sie za nie wziąć, (kobieta zdała prawko), myślałem ze ta sprawa ze spadkiem mocy mogła być spowodowana katalizatorem ale już go nie było jak kupiłem Primke. Zamiast kata była jakaś puszka wywaliłem ja nic sie nie zmieniło oprócz dzwięku z tłumika:D:D:D, Kod 34 cały czas sie wyświetla szukam tego czujnika. Czytałem ze można go odłączyć całkiem. Czy Zaślepienie EGR da cos??
Podajcie jakieś sensowne rozwiązania :D
Pozdro
[ Dodano: 2011-05-06, 21:00 ]
Dawno mnie ni było autko przestało zimę i czas sie za nie wziąć, (kobieta zdała prawko), myślałem ze ta sprawa ze spadkiem mocy mogła być spowodowana katalizatorem ale już go nie było jak kupiłem Primke. Zamiast kata była jakaś puszka wywaliłem ja nic sie nie zmieniło oprócz dzwięku z tłumika:D:D:D, Kod 34 cały czas sie wyświetla szukam tego czujnika. Czytałem ze można go odłączyć całkiem. Czy Zaślepienie EGR da cos??
Podajcie jakieś sensowne rozwiązania :D
Pozdro