TeroM dziękuje Ci za link jutro postaram się postąpić wedle instrukcji
mam nadzieje ze coś pokaże
jutro się odezwę
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-11-18, 22:27 ]
Koledzy a jeszcze jak mogę dopisać bo martwi mnie czarny dym z kolektora ssącego
jak już chce odpalić ale brak mu mocy to po jakieś chwilce coś tam strzeli i smuga dymu
czy to coś niepokojącego?
aha i wspomniałem że chcę sprawdzić czujnik położenia wału tylko mniej więcej gdzie go szukać? z instrukcji wynika że jest umieszczony gdzieś w okolicach rozrządu tak?
[ Dodano: 2010-11-19, 18:44 ]
witam ponownie Kolegów.
dziś uruchomiłem autko nie wiem jak mi się to udało ale działa.
znaczy powiem tak nie dał mi spokoju aparat zapłonowy-rozebrałem go jeszcze raz i uważnie obserwowałem-składając s powrotem włożyłem ten malutki talerzyk na odwrót który przechodzi przez układ Halla nie wiem czy to miało jakieś znaczenie ale po włożeniu aparatu na miejsce zapalił za pierwszym razem.
ale żeby nie było zbyt łatwo to bardzo skaczą obroty od 1000 do 1500 non stop natomiast jeśli przekręcę trochę aparatem zapłonowym to obroty trzymią koło 800 to na benzynie jest dobrze natomiast gdy przełączy się na gaz to obroty są ok ale nie ma mocy podczas jazdy.sprawdzałem błędy za pomocą mostka i kontrolka wskazuje kod 55 czyli wszystko w porządku.gdzie mogę poszukać jeszcze problemu związanego z małą mocą po przełączeniu się autka na gaz i dlaczego kod wskazuje że jest wszystko ok skoro skaczą obroty(dodam że przed zdjęciem aparatu zrobiłem sobie punkt na aparacie jak i na obudowie przy którym autko chodziło przed usterką tak jak powinno)?
[ Dodano: 2010-11-29, 18:30 ]
witajcie Klubowicze. chciałbym zakończyć temat.autko chodzi i radzi sobie nieżle choć y.
dalej szwankują obroty.ale to poczeka na lepsze czasy.
służę swoją wiedzą , pozdrawiam i dziękuję za wszystkie podpowiedzi
