Strona 1 z 1
Problem wspomagania?
: 2012-03-06, 14:19
autor: michas-wwy
Witam, mam problem w p11 96R
Problem wygląda następująco na zimnym silniku blikuje wspomaganie pasek piszczy a pompa blokuje przycina sie skręt, po kilku sekunadach jest juz dobrze wszystko sie lekko kreci.
Co jest
Jakieś pomysły? POZDRAWIAM!
: 2012-03-06, 14:38
autor: bonzo
Pasek piszczy bo sie ślizga jak się ślizga nie napędza pompy jak nie napędza pompy to to blokuje Ci się kierownica
Wymień pasek

Albo chociaż podciągnij jeśli jest jeszcze co
: 2012-03-06, 14:39
autor: bombel
michas-wwy naciagnąc trzeba pasek. Miałem to samo
: 2012-03-06, 14:49
autor: Wieshaq
Sprawdź też poziom płynu od wspomagania.
: 2012-03-06, 14:53
autor: michas-wwy
Tak okiej pasek. Ale to sie dzieje podczas skrecana na zimnym silniku(oleju)
: 2012-03-06, 14:56
autor: bonzo
Zimny olej jest gęsty i pompa ma ciężko
: 2012-03-06, 15:02
autor: michas-wwy
Dzięki. A teraz gdzie sie go pośćiśla?
: 2012-03-06, 15:32
autor: bombel
michas-wwy pisze:Ale to sie dzieje podczas skrecana na zimnym silniku(oleju)
Pompa jest napędzana z tegpo paska, więc jak słabno napędza to pompa ma cięzko i kierownica cięzko chodzi. Jak sie płyn nagrzeje, to jest już ok. Pasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie). Pamietaj, że musi mieć troche ugięcia bo jak bedzie za mocno napiety to peknie.
Przy okazji sprawdz czy nie jest już do wymiany
: 2012-03-06, 18:30
autor: bonzo
Pasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie).
ni opowiadaj farmazonów bo pompa wspomagania chodzi na osobnym pasku niż alternator i jego naciąg jest z tyłu silnika właśnie przy pompie wspomagania
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... ring_belt/
: 2012-03-06, 18:40
autor: bombel
bonzo u mnie jest tylko jeden pasek
: 2012-03-06, 19:26
autor: bonzo
Chyba Ci sie wydaje nie widzialem jeszcze SR-a z jednym paskiem
: 2012-03-06, 19:33
autor: michas-wwy
Tak dokładnie sa 2 pasy. Wymieniane były hmm maj czerwiec. Jutro wskoczę na kanał i podciagne bo fakt troche przy wiele sie ugina.
PZDR