Strona 1 z 1

[P10];[P11] Zegary

: 2011-05-19, 08:28
autor: Tymu
Witam !
Ostatnio poraz drugi poszła mi linka prędkościomierza. Przyczyny są teraz mniej istotne, zastanawiam się natomiast nad przekładka samego predkosciomierza z P11 w moje zegary. Oraz czy dostępne impulsatory do P11 z silnikiem SR20De pasują do mojej P10.
Czy ktoś z forumowiczów ma takie zegary pod ręką i mógłby je sfotografować i pomierzyć (mocowania, średnica tarczy itd). Całych zegarów przekładać nie chce, zależy mi tylko na prędkościomierzu, szlag mnie trafia jak muszę grzebać przy tej lince nawet przy wymianie żaróweczek. Czy jest to wykonalne?

: 2011-05-19, 15:44
autor: Michalllo
Ciekawa sprawa sam jestem ciekaw bo jestem przed wymianą linki i zegarów w P10 :)

: 2011-05-20, 19:14
autor: Tymu
Z tego co widzę to zegary z P10 po lifcie nie mają już linki. Musiałbym dorwać takie zegary i impulsator i pokombinować.

: 2011-05-20, 20:05
autor: Maniek-ol
Tymu pisze:Z tego co widzę to zegary z P10 po lifcie nie mają już linki. Musiałbym dorwać takie zegary i impulsator i pokombinować.
No to ciekawe co piszesz , bo moja Lusia ma P10 po lifcie i jest linka.

: 2011-05-20, 20:23
autor: Michalllo
No ja też po lifcie mam i też na lince :roll:

: 2011-05-22, 08:58
autor: Tymu
Hmm to od czegoś to zależy... na aledrogo można spotkać zegary z mechanicznym bębenkiem kilometrów ale bez linki...może to od W10? Pisza ze to P10...ale skoro u was jest linka. Ja mam P10 95r SLX i tez linka.

: 2011-05-22, 11:00
autor: Ryba
Wiadomo linka od P10 jest wyczepiana, jest od łączną częścią zegarów.
To nie prawda ze po filcie P10 miały elektornikę zamiast linki.
Wszystkie P10 miały linkę..... chyba że były grzebane.

Musicie szukać linki i to wszystko nie kombinować bo to szkoda moim zdaniem zachodu. Jeśli dobrze ją włożycie i w odpowiedni sposób cała zabawa trawa około godziny :)

: 2011-05-22, 12:36
autor: Michalllo
A można wymienić sam wkład ? a nie całą linkę ? było by szybciej i taniej

: 2011-05-22, 15:39
autor: Tymu
Sami sceptycy :-> Dlatego nie chce linki bo: Jest upierdliwa, jak się zaginie to licznik "skacze", i co najważniejsze potrzebny mi impulsator. W takim razie te zegary a alledrogo oznaczone jako P10 to P11? A nie miały przypadkiem P11 odrazu elektronicznego wskaźnika kilometrów? a nie bębenek?. Nie chce gdybać, potrzebuję info od kogoś kto zna temat.

Dla przykładu !:
----> http://allegro.pl/licznik-zegary-nissan ... 45389.html
Jak widać...brak linki...ale zegary wyglądają tak samo !

: 2011-05-23, 10:42
autor: Ryba
faktycznie po raz pierwszy coś takiego widzę... :-o musi byc to naprawdę juz ostatni rocznik z poliftowych !!

Teraz tylko od P11 przydał by się ślimak który podawał by sygnał ze skrzyni do zegarów.

: 2011-05-23, 19:40
autor: Tymu
Właśnie z tego co mi wiadomo ślimak powinien pasować bez problemu, bo skrzynię mamy w p10 i p11 takie same...bynajmniej jest gdzie tego ślimaka umieścić, odkręca się 1 śrubkę i wychodzi ten od linki i można włożyć impulsator.
Zresztą tak w ramach ciekawostki...w naszych zegarach (bynajmniej moje tak mają) jest prymitywny impulsator
zrealizowany za pomocą kontaktronu.
Obrazek

Swoją drogą ciekawi mnie w jakich latach stosowali już te zegary bez linki.

: 2011-05-24, 18:18
autor: Ryba
sądzę że to mogły być tylko wersje z ostatniego roku.... mysle również że znalezienie takich zegarów z GT które mają czujnik od ciśnienia oleju to raczej nie możliwe

: 2011-05-24, 21:18
autor: Tymu
Dokładnie...Zegary do GT widziałem tylko na linke. Niestety ja nie mam GT :)


Własnie poczyniłem akt desperacji, z braku nowej linki pospawałem sobie nudzac sie starą. Migomatem to poezja. Pytanie ile wytrzymie zanim strzeli gdzie indziej hehe;)
Pozdrawiam !

: 2011-08-25, 22:55
autor: gierko78
A jest w p10 sr 20 jakaś wtyka aby ten impulsator podłączyć? U mnie rozleciało sie całe mocowanie linki do licznika ten plasticzek mam jakieś zegary ale muszę sprawdzić czy będą pasować w deskę bo mają w innych miejscach mocowanie. Zegarki dorwałem z rozbitka anglika chyba nawet gt ale muszę obejrzeć dokładnie bo wydają się byc wyższe od moich zegarków.

: 2011-08-29, 14:00
autor: Tymu
Wtyki jako tako nie ma...sygnał idzie do kompa. Po co nie mam pojęcia, może odniesienie do ABS-u czy coś.
Pozdrawiam !

: 2011-08-29, 18:56
autor: gierko78
U ziomka z grupy częstochowskiej dokładnie obejrzę bo on ma impulsator i wydawało mi się że miał wtykę w wiązce koło silnika

[ Dodano: 2011-08-29, 19:58 ]
pewnie później idzie do kompa ale jakoś u mnie wtyki nie widziałem tylko że u mnie nie ma absu

Problem z demontarzem zegarów

: 2011-12-16, 17:36
autor: Piecia666
Witam, od nie dawana jestem posiadaczem Nissana Primery P10 1.6 1993rok. Mam małą prośbę czy mógłby ktoś mi wysłać na meila lub podać link do jakiejś instrukcji jak zdemontować zegary? Ciągle szukam w necie ale nie mogę nigdzie znaleźć. A problem mam taki ze odkręcam wszystkie śrubki itp. ale dalej nie mogę wyciągnąć licznika jest tak jakby coś go trzymało jeszcze. Doczytałem się właśnie ze trzyma go linka ale jak ta linkę odpiąć czy coś? Bardzo proszę o pomoc.

: 2011-12-16, 22:37
autor: vixo
odpinasz przy skrzyni biegów ;-)

: 2011-12-17, 10:49
autor: Mike_83
Panowi i Panie,czy zegary od P10 GT pasują do GA16DS?Linka.Kostki te same?Obrotomierz nie będzie przekłamywał?Plug&Play?Dla ludzi,którzy chcą napisać,że wiocha wspomnę iż na wiosnę prawdopodobnie swap na GT :)

[ Dodano: 2011-12-19, 22:42 ]
Aha,to elegancko :) Już wszystko wiem 8-)

: 2012-11-19, 23:49
autor: vixo
Ruszyło się coś z tym prędkościomierzem :-> miałem dwie Primery W10 2litry i w żadnej nie było takiego czegoś jak linka prędkościomierza... i bardzo mnie ciekawi czemu w sedan i hb jest...

: 2012-11-20, 00:00
autor: janusz
vixo, bo W10 jest/była dziwna i tak pozostanie :d
Swoją drogą nawiązując do zdjęcia dodanego przez Tymu ja w swojej P10 SR20Di z '91 też miałem taki kontaktron w zegarach.

: 2012-11-20, 01:22
autor: vixo
Ja w p10 gt 91 rok też miałem ten kontrakton. Muszę chyba swoją byłą na dziuple zabrać i poszperac jak to tam jest [była znaczy W10] :-P