Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
d3ck
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2009-12-25, 00:33
Lokalizacja: Wrocław

[P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Post autor: d3ck » 2010-07-16, 20:14

Witam,
pada mi pompa wspomagania tj. wyje przy skrecaniu kol, dodatkowo obroty mi faluja jak skrecam na jalowym biegu. W zwiazku z tym zastanawiam sie nad 2 rzeczami:
1. regenerowac swoja pompe za niemale pieniadze,
2. kupic uzywke u siebie w miescie za 110zl, ponoc stan idealny, orginalna. Jest tylko jeden szkopul, pompa jest od 1.8, a ja mam 2.0 i nie wiem czy bedzie pasowac.
Plyn wspomagania byl wymieniany miesiac temu.
pomozecie?
Ostatnio zmieniony 2010-07-17, 10:54 przez d3ck, łącznie zmieniany 1 raz.

Jarek104
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2009-12-09, 14:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jarek104 » 2010-07-17, 07:51

Weź jedną i drugą pompę i bejrzyj, jeśli są takie same to ta nowa podejdzie..
Jak masz możliwoć, to zobacz w jakim stanie jest maglownica, u mnie to ona była przyczyna wymiany 4 pomp pod rząd..

Awatar użytkownika
BULI
aktywny forumowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2009-12-07, 10:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BULI » 2010-07-17, 10:54

d3ck, tu masz napisane i pokazane jak się taguje tematy :)
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=677
BULI
Reklamacji na zamknięte tematy nie uwzględniam :)
Obrazek

Awatar użytkownika
d3ck
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2009-12-25, 00:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: d3ck » 2010-07-17, 22:07

Dzięki Jarek104 ale chyba jak już , to będę regenerował moją, bo nigdy nie wiesz czy nie kupisz szajsu. Co do maglownicy to wątpię, by była to jej wina, ponieważ miesiąc temu była regenerowana...
Wybacz BULI, wszystko przez pośpiech ;-)
P11 97' SR2.0De 131KM | STAG 300-4 | Tomasetto Artic | Magic Jet |

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

pompa wspomagania P11.144 CD20T

Post autor: klonek » 2010-12-24, 13:24

padla mi pompa, na kierownicy czuc opor i przeskakiwanie idzie luzno poczym ciezko i tak na przemian pod maska pompa dosc glosno pracuje a plyn w zbiorniczku bulgocze jak sie kreci kierownica to przy maksymalnych skretach piszczy

od dluzszego czasu moim zdaniem szumialo mi lozysko na pompie jak byl zimny silnik po rozgrzaniu byla juz cisza ale kazdy kogo sie pytalem to mowil ze to pasek :-/ okazalo sie inaczej bo pompa siadla i tu pytanie czy ktos z kolegow regenerowal swoja pompe i jaki byl koszt czy moze kupowaliscie uzywane ??

patrzac na allegro ceny pomp uzywanych do diesla (CD20T) krztaltuja sie na poziomie 250 zl natomiast do silnika benzynowego (SR20DE) mozna juz kupic za kwote do 150 zl patrzac TU - kliknij sa one takie same i powinny pasowac wymiennie do tych silnikow bardzo prosze o opinie
Obrazek

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2010-12-25, 09:03

sluchajcie to nie pompa pompa jest ok przy skrecaniu kół raz jest raz nie ma wspomagania i piszczy jak by o jaks blache tarło? w minusowych stopniach tak jest trzeba pasek bardziej naciagnac i bedzie ok ja tez mialem tak bo mi szwagier powiedzial
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2010-12-25, 10:21

D@wiD, a jak wytlumaczysz bulgotanie w zbiorniczku i zabrudzony plyn chyba ze on taka barwe ma , pompa dosc glosno halasuje i owszem piszczy ale tylko w maksymalnych wychyleniach kierownicy
nic nie stoi na przeszkodzie zeby sprawdzic naciag paska ale wydaje mi sie ze to jednak jest awaria pompy
Obrazek

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2010-12-26, 10:33

mozliwe sa rózne przypadki, ale ja mowie tak jak ja miałem i warto sprawdzic pasek (w dodatniej tem wszystko ok ale w minusowej to mi szwankowało) i wina paska byla
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2010-12-28, 11:03

usterka naprawiona :mrgreen: okazalo sie ze odkrecila sie ta szpilka ktora przykreca sie pompe na dole i pompa sie ruszala pasek sie zrobil luzny i slizgal sie na kole i zanikalo wspomaganie :mrgreen: jak zlapalem za kolo w celu sprawdzenia luzow to sruba spadla na podloge :-o wszystko skrecone pasek sie napiol i jest gitara jak reka odiol
po nowym roku wymienie pasek na nowy i wymienie plyn i tu pytanie :-> bo jeszcze tego nie robilem, jak wymienic plyn w wspomaganiu ??
Obrazek

Awatar użytkownika
nowak
fanatyk nissana
Posty: 479
Rejestracja: 2010-11-07, 21:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: nowak » 2010-12-29, 11:18

odkręcasz przewód od pompy i spuszczasz cały płyn. kręcisz do oporu kierownicą w obie strony żeby wszystko wyleciało. przykręcasz spowrotem przewód i zalewasz nowy płyn, znowu kręcisz do oporu kierownicą w obie strony po pare razy żeby odpowietrzyć układ i jak już przestanie ubywać płynu to wlewasz do odpowiedniego poziomu i po zabiegu.

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2010-12-29, 22:35

dzieki nowak zastosuje sie :mrgreen: a swoja droga mam nadzieje ze masz na uwadze ta podmianke przeplywki? :hah:
Obrazek

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2010-12-30, 08:55

a mowiłem ze pasek tylko okazalo sie ze pompa sie poluzowala :mrgreen:
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Awatar użytkownika
nowak
fanatyk nissana
Posty: 479
Rejestracja: 2010-11-07, 21:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: nowak » 2011-01-01, 14:56

klonek pisze:dzieki nowak zastosuje sie :mrgreen: a swoja droga mam nadzieje ze masz na uwadze ta podmianke przeplywki? :hah:
jak najbardziej tak. przy najbliższej okazji (tylko mi przypomnij).

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: [P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Post autor: Toshiba » 2018-12-30, 21:04


Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Post autor: janusz » 2018-12-31, 12:13

Kup używany oryginał :] BTW. co się dzieje z Twoją?





_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: [P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Post autor: Toshiba » 2019-01-07, 21:59

leje sie cała mokra plus węże i ch;apie do okoła. Duzo nie ubywa niby. Patrzyłem na używki, ładnie umyte do zdjęcia ale widać że też były owalone mocno.

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [P11/WP11] Pada mi pompa wspomagania

Post autor: subbas » 2019-01-15, 06:00

Chyba w każdej p11 leci pompa. Ja polecam regenerację jeśli się da. Mi chodzi elegancko i bardzo lekko się kręci, wszędzie sucho

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”