Strona 1 z 1

Która ma lepsze blachy?? Przed czy po-lift??

: 2017-02-08, 10:32
autor: staszekf123
Witajcie. Mam p11 zwykłą, ale zrobiłem jej kuku i musze zmienic samochód.

Mam na oku p11.114 2.0 z lpg podobno bez rdzy, jedynie klar sie łuszczy trochę, wiec byłaby do malowania, ale piszą ludzie że w oczach zżera ją rdza. Przedliftowa tez lubi rdze, ale czy blachy nie sa czasem troche bardziej odporniejsze?? Mam tez na oku p11 zwykłą, sprowadzoną tez 2.0 bez lpg. Tamta w bdb stanie, bez lpg.

Jest na to jakaś reguła, czy po prostu jak dbasz tak masz?

: 2017-02-08, 10:41
autor: majchrzok
Brak reguły.
Ogólnie, po pelnoletnim nissanie nie spodziewaj sie w 100% zdrowych blach. To ze rudej nie widac na wierzchu nie znaczy ze auto jej nie posiada.
Z moich obserwacji wynika,ze najlepiej zachowane sa auta z cieplych krajów, gdzie wilgotność powietrza jest niska.
U nas do rudej szmaty przyczyniaja sie kiepskie drogi ktore skutecznie skrecaja bude, przezco laczenia blach i ich zabezpieczenie sie skutecznie wyciera. Do tego troche wody i witamy rudzielca na pokladzie.

: 2017-02-08, 11:08
autor: bombel
Przedlift jest mniej rdzawy i czesci ma zdecydowanie blacharskie tansze. Np błotnik w kolorze do P11 ok 100 PLN, a do P11.144 400 PLN

: 2017-02-08, 11:38
autor: nice-wawa
Ja bym kupił tą która ma lepsza blache reszta do ogarnięcia .
Miałem przed i po lifcie podobnie koroduja ale ceny przednich błoników po lifcie cena z kosmosu .

: 2017-02-08, 11:59
autor: foo
+1 dla zdecydowanie dla przedliftu.

: 2017-02-08, 13:28
autor: staszekf123
Mam dylemat bo chcąć kupić kolejną p11, to teraz juz na pewno sr20 bedzie pod machą, tylko ze za ładna przedlift z zagranicy dam tyle co za jezdzacy polift i to z LPG :?

: 2017-02-08, 15:42
autor: majchrzok
Niestety takoe realia rynku. Zawsze mozesz zrobic lift pola numerowego jak masz taka samą w chwili obecnej.

: 2017-02-08, 15:56
autor: smeru
Miałem P11, mam P11.144. Moim zdaniem P11 mniej rdzewiała, ale to może zależeć od egzemplarza i tego jak dbał poprzedni właściciel. W P11 lakier był chyba lepszy, bo nigdzie nie odchodził, a w P11.144 są miejsca, gdzie bezbarwny zaczyna się łuszczyć.
W P11 mom zdaniem były lepsze materiały wykończeniowe tzn. welur był gruby, a w P11.144 wstawki materiałowe nie wytrzymują próby lat. W P11 wydaje mi się, że "plastiki" były bardziej miękkie. Niby te same formy, a tak jakby wlali tańszy towar.
P11.144 na plus ma klimatyzację z funkcją auto, no i wyposażenie często jest duuużo bogatsze niż w P11.

: 2017-02-08, 21:17
autor: zuh
Przednie błotniki w polifcie gniją na potęgę. W przedlifcie tego aż tak nie ma.
Miałem przedlifta teraz mam polifta.
Mnie np dobija światło cofania w polifcie, w przedlifcie były dwa białe światła które fajnie oświetlały. W polifcie mam xenony które lepiej świecą, do pełni szczęścia brakuje bixenonów.

: 2017-02-08, 23:03
autor: janusz
Zadbany przedlift. Auto zawsze można doposażyć :]

: 2017-02-09, 10:52
autor: staszekf123
Chyba sytuacja sprowadza się do tego, że kupie przedlifta tylko bym sobie wstawil fotele z polifta, a autoklimę jakoś przezyje... Koneicznie 2.0 bo one maja chyba obd 2 i jeszcze licznik z GT zeby miec komputer pokładowy :)

: 2017-02-09, 11:04
autor: PrzeRuSco
To jakbyś chciał licznie z GT to mam jakby co.

: 2017-02-09, 12:01
autor: brylant13
Są wersje przedlifta z klimą i komputerem, fotele tez sa w przedlifvie z pelna elektryka i grzaniem a OBD 2 nie ma przedlift bez znaczenia jaki silnik

: 2017-02-09, 18:18
autor: janusz
PrzeRuSco, tylko wiesz, że liczników to były 3 wersje :]

Zegary można też włożyć od wersji SE

Żaden przedlift nie miał OBD2

: 2017-02-09, 19:41
autor: zuh
Ja mam właśnie zwykłe zegary (nie z GT) z komputerem pokładowym. Jak coś to mogę sprzedać.

: 2017-02-09, 19:47
autor: janusz
A ja mam zarówno od GT jak i od SE na sprzedaż, a i mam jeszcze od diesela SE :d

: 2017-02-09, 20:52
autor: PrzeRuSco
janusz mam te same co Ty :)