Strona 1 z 1

elektryka zwariowala

: 2017-02-01, 22:24
autor: baster84
Witam mam problem w swojej primerce otóż przy próbie zdiagnozowania nie działającego nawiu na każdym biegu postanowiłem sprawdzić dmuchawe okazało się ze nie dochodzi prąd bezpieczniki sprawdzone wiec postanowiłem podłączyć na krótko czy w ogóle działa i wtedy dałem prąd na kostkę która powinien dochodzić prąd coś pyknelo pod maska wtedy zauważem ze to nie ta kostka ale po tym gdy odpaliłem auto zauważyłem ze świeci się lądowanie i abs do tego gdy włączam ogrzewanie tylnej szyby zamyka centralny sprawdzam lądowanie a tam szok 19V szybko wyłączyłem silnik zostawiłem go tak na noc a rano aku padnietenaładował pytanie od czego zacząć diagnozę co sprawdzić gdzie szukać problemu :mrgreen:[/color]



Proszę poprawić treść postu i otagować temat, inaczej poleci do kosza - regulamin.
Janusz

: 2017-02-02, 07:00
autor: majchrzok
baster84, kolego, to teraz napisz swojego posta z użyciem interpunkcji,bo ni... .nie da sie tego rozszyfrować.

: 2017-02-02, 08:37
autor: radziejwwl
Po pierwsze pisac to nie umiesz. Po drugie padła Ci płytka opornik dmuchawy. Po trzecie przez swoja glupote spiepszyles cos dalej. Po 4 poszukaj kogos kto ma jakies pojecie na ten temat

Elektryka zwariowala

: 2017-02-02, 08:40
autor: baster84
Witam mam problem w swojej primerce otóż przy próbie zdiagnozowania nie działającego nawiewu na kazdym biegu, postanowiłem sprawdzić dmuchawe. Okazało się ze nie dochodzi prąd bezpieczniki sprawdzone wiec postanowiłem podłączyć na krótko czy w ogóle działa i wtedy dałem prąd na kostkę która powinien dochodzic prąd cos pyknelo pod maska wtedy zauważem ze to nie ta kostka ale po tym gdy odpaliłem auto zauważyłem ze świeci się lądowanie i abs do tego gdy włączam ogrzewanie tylnej szyby zamyka centralny sprawdzam lądowanie a tam szok 19V szybko wyłączyłem silnik zostawiłem go tak na noc a rano aku padnietenaładował pytanie od czego zacząć diagnozę co sprawdzić gdzie szukać problemu

[ Dodano: 2017-02-02, 08:43 ]
Wiadomosc wysylana z telefonu dlatego taki chaos sie wdarl za co z gory przepraszam a co do płytki to nie sadze ze to ona ponieważ z tego co czytalem to powinna chodzic na 4 biegu przy uszkodzonej plytce a tu poprostu nie dochodzi prad do kostki

: 2017-02-02, 11:33
autor: Ad@mus
Zapodałeś zwarcie na osprzęt kabiny. Jeśli masz 19v ładowania to dioda prostownicza ci się spalila. Dobry elektryk samochodowy ogarnie, tylko zamiast 1 rzeczy zrobi ci ich 10 i za nie zapłacisz :) Można było tego uniknąć pierwyj pytając. Teraz już kappa.

: 2017-02-04, 09:15
autor: baster84
No trudno za błędy sie płaci :-? Alternator wyjęty zawieziony do naprawy gdy go już zrobią zobaczymy czy cos sie zmieniło jak nie to mam chociaż nadzieję ze dojedzie o własnych siłach do elektryka. Dzięki za pomoc

[ Dodano: 2017-02-22, 13:48 ]
No i problem rowiązany :-D alternator odebrany założony wszystko wróciło do normy :-) wymienione diody regulator napięcia i profilaktycznie łożysko koszt 170 zł. Przy okazji wspomnę ze nie złe jaja były z samym regulatorem pierwszy dawał dobre napięcie ale świeciła kontrolka drugi i trzeci powyżej 2tyś obrotów dawał 18 v dopiero czwarty był w porządku dodam ze wszystkie nowe facet od alternatorów przyznał ze jest z nimi problem :-D