[P12/WP12] kluczyk pilot centralnego zamka
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] kluczyk pilot centralnego zamka
Witam wszystkich. Padła mi elektronika w pilocie i auto otwierane jest tylko z kluczyka. Okoliczne warsztaty rozkładają ręce więc pozostało mi tylko ASO. Koszt samego pilota (bez grota) to 462zł. Na allegro widziałem stacyjkę kluczykami link: http://allegro.pl/show_item.php?item=64 ... YxOWY0Ng==
Czy jeżeli kupię cos takiego, mogę wymienić samego pilota w moim obecnym i zaprogramować go pod moje auto? Czy takie rozwiązanie jest dobre i będzie działać? Moje auto to Nissan Primera P12 2.0 kombi, benzyna z 2003r automat. Pozdrawiam.
edit: Nikt nie miał takiej sytuacji? Żadnej podpowiedzi?
Czy jeżeli kupię cos takiego, mogę wymienić samego pilota w moim obecnym i zaprogramować go pod moje auto? Czy takie rozwiązanie jest dobre i będzie działać? Moje auto to Nissan Primera P12 2.0 kombi, benzyna z 2003r automat. Pozdrawiam.
edit: Nikt nie miał takiej sytuacji? Żadnej podpowiedzi?
W P12 masz taki sam kluczyk jak w P11.144 czyli P11 po lifcie. Elektronika kluczyka możesz oddzielić od grota. Kup sam kluczyk i do swojego grota przełóż elektronikę z drugiego kluczyka. Potem całość zaprogramuj - instrukcję znajdziesz na forum.
Możliwe, że padły Ci same mikrostyki. Mi elektronik wymienił za kilka zł i pilot jak nowy. Jak to nie to, to są specjaliści od kluczyków samochodowych i za 100zł naprawiają takie piloty. Musisz poszukać w okolicy.
Możliwe, że padły Ci same mikrostyki. Mi elektronik wymienił za kilka zł i pilot jak nowy. Jak to nie to, to są specjaliści od kluczyków samochodowych i za 100zł naprawiają takie piloty. Musisz poszukać w okolicy.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Dzięki za info. Kluczyk ogladali już w kilku warsztatach. Jeden z elektrostyków walnięty, ale także coś w płytce jakiś tryzystor czy transporter... Nie znam się na tym, ale oni rozłozyli rece. Stąd albo zakup uzywanego albo wizyta w ASO. Jeszcze jedno pytanie: jeżeli w zestawie są 2 kluczyki, a ja mam jeden grot to programując zakupione uzywki przekładam grot najpierw do jednego pilota i programuję, a potem do drugiego? Czy ten pierwszy będzie już zaprogramowany?
Jak chcesz mieć dwa kluczyki, to zakup surowy grot. Na znanym portalu są po kilkanaście zł. Pójdź do punktu dorabiania kluczy ze swoim kluczykiem jako wzorcem i będziesz miał dwa groty. Do nich dokładasz elektronikę i każdą programujesz po kolei.
viewtopic.php?t=228
viewtopic.php?t=228
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Na znanym portalu czyli jakim? Allegro? szukać groty z elektroniką? Sorki że tak pytam ale to nowość dla mnie.smeru pisze:Jak chcesz mieć dwa kluczyki, to zakup surowy grot. Na znanym portalu są po kilkanaście zł. Pójdź do punktu dorabiania kluczy ze swoim kluczykiem jako wzorcem i będziesz miał dwa groty. Do nich dokładasz elektronikę i każdą programujesz po kolei.
viewtopic.php?t=228
Czy chodzi o coś takiego? http://allegro.pl/surowy-grot-kluczyk-n ... 33997.html
Witam ponownie. Zakupiłem stacyjkę z dwoma kluczykami-pilotami (tą w poprzedniego linka). Stacyjka z opisu pochodzi od primery p12, czyli jak pisaliście powyżej pilot powinien dać się zaprogramować. Zmieniłem grot, ale od 3 dni nie mogę aprogramować pilota. Nie mam tego pojedyńczego migniącia kierunkami. Czy na pewno pilota od innej primerki da sie przeprogramować pod moją?
EDIT:
Jeżeli na pewno da się to przeprogramować jak piszecie, to może to wina samej centralki?. Tak skrótowo: przyciskiem w środku zamykam i otwieram wszystkie drzwi ( słychać jak zatrzaskują się blokady). Aby zamknąć drzwi z zewnątrz muszę przed wyjściem zamknąć je przyciskiem od środka, a drzwi od kierowcy zamykam kluczykiem. Otwieranie z zewnątrz odwrotnie, tzn. drwi kierowcy otwieram kluczykiem. Dopóki nie otwarzę klamką, wszystkie drzwi są zamknięte (sprawdziłem). Otwierając fizycznie drzwi kierowcy odblokowują się pozostałe.
EDIT:
Jeżeli na pewno da się to przeprogramować jak piszecie, to może to wina samej centralki?. Tak skrótowo: przyciskiem w środku zamykam i otwieram wszystkie drzwi ( słychać jak zatrzaskują się blokady). Aby zamknąć drzwi z zewnątrz muszę przed wyjściem zamknąć je przyciskiem od środka, a drzwi od kierowcy zamykam kluczykiem. Otwieranie z zewnątrz odwrotnie, tzn. drwi kierowcy otwieram kluczykiem. Dopóki nie otwarzę klamką, wszystkie drzwi są zamknięte (sprawdziłem). Otwierając fizycznie drzwi kierowcy odblokowują się pozostałe.