0. Jakie właściwie mam auto? - zgubiłem się w wersjach. Jest to szczególnie uciążliwe podczas poszukiwania w sieci schematu elektryki. Vin - SJNBAAP11U0403134, pomiedzy kierowcą a pasażerem znajduje się sterownik Lucas, 29CU control unit, 23710-3J306 (czy to jest ECU?) i ma dziwną wtyczkę, która nie jest podobna do żadnej na schematach dostępnych w sieci. Ogólnie ilość wersji Primery mnie przeraża, nic nie można znaleźć, ciężko cokolwiek zidentyfikować.
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
1. Auto zachowuje się tak, że po silnikiem i wysprzęgleniu obroty spadają do 300 i falują do 700. Dzieje się tak kilka razy, silnik się ratuje i obroty stają na ok 700.
2. Autko czasami podczas przyśpieszania robi kangura, czyli jak gdyby przerywa, nie ciągnie liniowo, tylko jak gdyby piłokształtnie...
3. Wydaje mi się, że na rozgrzanym silniku jest wyraźnie słabsze, szczególnie od niższych prędkosci obrotowych, przy wyższych jest lepiej, właściwie silnik żyje powyżej 3000rpm.
Zrobione - czyszczenie przepustnicy, zaworka powietrza biegu jałowego, zaworka powietrza przyśpieszonego biegu jałowego, czyszczenie przepływomierza, czyszczenie rozdzielacza aparatu zapłonowego. Wymrugałem 55, więc brak błędów.
Będę wdzięczny za pomoc. Ogólnie autko jest super komfortowe jak na moje potrzeby, klimatronik, wieje zimnym aż miło, zawieszenie idealne, cichutkie, blacharka bardzo ładna, kolor dojrzewającej maliny
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pozdrawiam serdecznie i będę wdzięczny za pomoc.