Strona 1 z 1
[P10/WP10] Stuki pod pedałami
: 2010-03-13, 01:56
autor: rav020
Hej, czy ktoś miał stukanie na nierownosciach odczuwalne pod pedalami??....wymienilem chyba wszystko z zawiechy a jak jade na garbach to tlucze cos....
: 2010-03-13, 08:29
autor: jarkk
Obstawiam przekładnie kierowniczą, a konkretniej jej przymocowanie do karoserii.
Sprawdź czy tam nie ma luzu.
: 2010-03-14, 04:41
autor: rav020
Szukać od srodka auta, czy od silnika?
Luzna przekladnia moze miec ewentualny wplyw na ciezsza prace ukladu wspomagania?
Pozdro...
: 2010-03-14, 10:55
autor: nice-wawa
Kolego na maglownicy jest śruba plastikowa którą dokręcając maglownica zaczyna ciężko chodzić . Może poprzedni właściciel chciał zmniejszyć luz na maglownicy i ją dokręcił .
: 2010-03-15, 10:31
autor: jarkk
Jak masz dostęp do kanału czy podnośnika to łatwiej będzie od strony silnika.
: 2010-03-15, 12:09
autor: nice-wawa
Żeby dobrze maglownice sprawdzić musisz mieć jakiś kanał żeby dobrze spojrzeć od dołu . Maglownica jest przykręcona na 4 śruby do ławy (wózka ) .
: 2010-03-20, 20:25
autor: LISIDŁO
mam coś podobnego,ale czasem ,tylko w pedale sprzęgła co to może być??sprzęgło ok,linka ok...hmmmm??ktoś wie?
: 2010-06-24, 10:18
autor: dominik86
Tam sa takie jakby 2 obejmy do budy i pod nimi guma.U mnie jest delikatny luz-magiel przy skrecaniu prawo lewo delikatnie sie przesowa to w jedna i w druga strone-czy taki luz moze miec wplyw na naprawde mocne stuki na nierownosciach-tak ze az na budzie czuc i drgania kierownicy??Jak to zrobic aby bylo tanio i dobrze??
[ Dodano: 2010-06-24, 11:19 ]
Aha dodam ze czasami nic nie stuka nawet na niezlych garbach-a jak juz rusze kiera to znow zaczyna
[ Dodano: 2010-07-12, 12:08 ]
I sie okazalo ze to byl wachacz gorny