Witam Cię mój drogi kolego, miałem wówczas taki sam problem tylko, że nie musiałem kupować nowego przepływomierza i tracić 300zł w błoto, a sprawa wyglądała tak, że obroty potrafiły spaść mi do 0 i samochód gasł szczególnie jak przyszło mi robić redukcję na zakręt to potrafił mi zgasnąć, a wtedy się miło nie robiło, wiadomo przejście na brak wspomagania jak i twardy hamulec.
Dobra koniec tego przejdźmy do praktyki 1 o czym myślałem, że jest to zanieczyszczony przepływak albo filtr więc w mistrz teorii wymieniłem filtr, a przepływak wyczyściłem aż błyszczał (Spray do odtłuszczania hamulców). Po tych czynnościach obroty dalej swoje spadały, no to czas najwyższy sonda, podłączyłem pod kompa sonda jak ta lala śmiga lepiej niż w roczniku 2014, no cóż pomyślałem o świecach i kabelkach ale szybko wykluczyłem odłączają jedną fajkę na odpalonym, no to został nie szczęsny krokowy.
Przed resztą zrób tak jak w cytacie 
If engine stops immediately after starting or idle condition is unstable, perform the following to initialize IACV-AAC 
valve: 
a) Stop engine and wait 9 seconds. 
b) Turn ignition “ON” and wait 1 second. 
c) Turn ignition “OFF” and wait 9 seconds.
Jak nie rozumiesz to mogę przetłumaczyć albo wujek google sprawdź 
Kolego odkręć jeszcze raz całą przepustnicę zabierz do domciu zaopatrz się w benzynę ekstrakcyjną bądź alkohol metylowy  (chyba dobrze mówię ) albo spray do odtłuszczania hamulców (15zł 750ml)    
Pamiętaj o położenie czujnika przepustnicy zrób sobie zdjęcie aby nie zapomnieć 
1 czynnością odkręcenie silniczka, jak i to się nazywa chyba czujnik położenia przepustnicy 
2 Jak już to zrobiłeś robisz romantyczną kąpiel przepustnicy z jednym z wyżej wymienionych preparatów (najważniejsze czyścisz każdą szparkę każdy dolot, patyczkiem do uszu czy tam czym będzie Ci lepiej dojść) 
3 Silniczek krokowy czyścisz aż będziesz widział przepiękny cycuszek plastikowy później wd40 albo jakiś inny specyfik smarujący i wtryskujesz go pod sprężynkę (pod grzybka) 

4 To samo robisz z czujnikiem go tylko oczyszczasz i możesz zobaczyć czy się nie zacina ( Nie powinien być specjalnie brudny ) jakiś lekki kurz 

5 Gdy już to zrobiłeś możesz przykręcić wszystko i zamontować przepustnicę 

6 Możesz po tym, że odkręciłeś czujnik mieć problemik z obrotami więc lepiej go zapamiętaj jak był przykręcony, jeśli zapomnisz nic się nie stało po prostu zostaw go poluzowanego delikatnie i na zamontowanej przepustnicy korygujesz sobie wszystko tak aby były jak najmniejsze (musi być podłączony) 
7 Jeśli to podziałało to nie zdziw się, że na nagrzanym silniku masz obroty 1000 albo 1100 jest to normalna rzecz gdyż przepływomierz musi się przyzwyczaić do swojej pracy i braku syfu skracającego jego możliwość wydłużenia się, mi dopiero po tygodniu się ustabilizował 

 I też nie zdziw się, że przy tym jak auto będzie w ruchu i wciśniesz sprzęgło obroty nie spadną na 900 tylko na 1200, a dopiero jak staniesz obroty spadną . To by było na tyle czekam na wyniki.