Strona 1 z 1

[P11/WP11] [P11.144] Różnice między przedliftem a poliftem

: 2014-01-15, 23:18
autor: adrionGT
Chciałbym zebrać tu jakie były różnice miedzy liftem a przedliftem. Weźmy w obu silnik 2.0. Pomijając karoserię, co jeszcze wprowadzono, ulepszono po liftingu. Pytam bo mam zamiar zmienić auto i na nowsze i nie wiem czy p11.144 jest też w jakiś sposób ulepszona. Czy może lepiej szukać innego auta.

: 2014-01-15, 23:25
autor: janusz
Poza budą to niewiele zmian. Na pewno masz blokadę drzwi przyciskiem, czego nie ma w P11 (choć nie we wszystkich wersjach). P11.144 ma klimę auto, wersja z xenonami ma autopoziomowanie i spryskiwacze na lampach, no i tyle chyba ze znaczących zmian.
W P11 na spokojnie, na kradzież dwóch halogenów trzeba ok 3min, a P11.144 nie wiem, ale z tego co rozmawiałem z chłopakami to dużo, dużo dłużej.
Silnik 2.0 w polifcie ma 140KM, a w przedlifcie 130KM

: 2014-01-16, 01:32
autor: Wiooreck
.144 mają w standardzie ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania. .144 jest gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż przedlifotwa.

: 2014-01-16, 08:46
autor: adrionGT
Wiooreck pisze:.144 jest gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż przedlifotwa.
Dużo gorzej ? A czy .144 ma sprzęgło hydrauliczne ?

: 2014-01-16, 08:52
autor: Niedział
tak ma ;-)

: 2014-01-16, 11:25
autor: Wiooreck
adrionGT pisze:Dużo gorzej ?
Czy du zo gorzej..? Ciężko tak dokładnie powiedzieć, bo i te gniją i te. Ale każdy użytkownik Ci to przyzna. Z resztą kogo bym się nie pytał ze .144, to np przednie błotniki albo były robione w miejscach odpływów, albo były wymieniane.

: 2014-01-16, 12:29
autor: adrionGT
Właśnie chyba głównie chodzi o te przednie błotniki.

: 2014-01-16, 12:42
autor: zuh
Cztery poduchy w standardzie (tego akurat pewny nie jestem). Częściej spotykany komp pokładowy. Tarcze hamulcowe większe choć potem znowu wrócili do mniejszych.
Szkoda że nie ma bodykitu coś takiego jak GT przed liftem.
Nie wiem jak z resztą elektryki ale poduchy w fotelach są z renaulta.

: 2014-01-16, 13:15
autor: laszlo
P11.144 w wersji 2.0 b ma największy ze wszystkich kolektor dolotowy(najpojemniejszy) i wałki takie same jak p11 gt i almera gti. Ma też trochę takich bajerów jak sterowanie radia z kierownicy czy fabryczna zmieniarkę )

: 2014-01-16, 14:54
autor: wod2u
laszlo, największy kolektor ssący jest w LowPorcie z P10.

: 2014-01-16, 15:18
autor: nice-wawa
Po lifie liftu masz jeszcze zaciski z przodu ate pod tarcze 280 mm

: 2014-01-16, 17:43
autor: laszlo
wod2u pisze:laszlo, największy kolektor ssący jest w LowPorcie z P10.

wod2u printview.php?t=983&start=0&sid=3d1e212 ... f351078041 post coobcia :)

Polift poliftu ma też inną kierownice i inne zegary

: 2014-01-16, 19:01
autor: wod2u
Hamburgery zakładając do silnika takiego jak w P11.144 kolektor z P10 zyskują 10KM na kołach (powtarzalne), a po strojeniu nawet więcej, więc będę się trzymał swojej wersji. Poza tym obejrzyj zdjęcia, plenum, puszka za przepustnicą jest większa w P10, bardziej regularna. Ta z P11.144 zwęża się w stronę rozrządu, ogólnie cała jest bardziej płaska.

: 2014-01-16, 20:13
autor: zuh
Czyli montując do P11.144 kolektor z P10 LP to można uzyskać 150koni?

: 2014-01-16, 22:38
autor: laszlo
Skoro tak mówisz . . . .

: 2014-01-17, 10:45
autor: wod2u

: 2014-01-18, 17:47
autor: laszlo
Ale ja Ci naprawdę wierze :)