Strona 1 z 1

[P10/WP10] Wspomaganie a niższa temperatura powietrza

: 2013-10-03, 15:24
autor: KrzychuB
Pany mam pomału mały problem. Jak teraz pokazują się niższe temperatury (przymrozki) z rana to po odpaleniu przez jakiś czas wspomaganie chodzi jakby zamarzało czy gęstniało pod wpływem temperatury. Przez co chodzi ciężej. Po jakimś czasie to się wyrabia i działa ok. Objaw jak gęstniejący olej w skrzyni biegów podczas zimy....(przykład).

Macie jakieś pomysły o co kaman ?? Bo jak przywali mrozami to aż się boję..... :shock:

: 2013-10-03, 16:04
autor: vixo
Co zimę to samo :D

: 2013-10-03, 16:14
autor: KrzychuB
vixo, tzn ?? tak ma być ?? czy może pompa lub płyn zły ??

: 2013-10-03, 16:26
autor: vixo
W każdej Primerze tak miałem.
Niby mówią, że pompa się kończy niby, że płyn, pasek się ślizga. Masz takie opcje do wyboru :mrgreen:

: 2013-10-03, 17:01
autor: KrzychuB
vixo, hmmm....a w takim razie idzie sprawdzić jakość płynu wspomagania (jego właściwości) ?? oraz pompę ??

: 2013-10-03, 17:09
autor: vixo
Wsiadasz do samochodu palisz go parę razy kierownicą w jedną parę w drugą i po sprawie ;)

: 2013-10-03, 18:04
autor: bombel
Czas wynmienić p[łyn od wsomagania na nowy. Stary już ma za duzo wody w sobie

: 2013-10-03, 18:09
autor: KrzychuB
bombel, aha no to jasne już. dobra jaki ma być i ile go wchodzi :)

: 2013-10-03, 18:27
autor: bombel
Ja lałem MObil ATF chyba 220. Litrowy Ci styknie

: 2013-10-03, 18:56
autor: KrzychuB
bombel, idzie to samemu zrobić ?? czy do mecha trzeba, bo tak musiałem w poprzednim aucie.

Aha jeszcze bym zapomniał przy skrajnym skręcie piscyyy :roll:

: 2013-10-03, 19:41
autor: bombel
KrzychuB piszczy standardzik. Co do wymiany to ściągasz wężyk przy pompie od powrotu (ważne bo inaczej zatrzesz pompę) i odpalasz auto. W tym samym czasie dolewasz nowy olej az zobaczysz, że w układzie jest tylko nowy. Wtedy zakładasz wężyk i dolewasz do maxa w zbiorniczku.