[P11/WP11] Kilka pytań
: 2013-07-31, 18:33
Cześć, mam kilka pytań [Silnik 2.0 TD]
1. Do czego służy pokrętło oznaczone na tym zdjęciu http://i.imgur.com/PMSFAGB.jpg
2. Czy wężyk oznaczony na tym zdjęciu http://i.imgur.com/BhNHxjv.jpg jest wężykiem, w którego wpina się miernik doładowania czy w niego można wpiąć blow off (zawór), czy to w ogóle w innym miejscu i inaczej, jeżeli tak to, to jak się montuje to i to, i czy wymaga to dużej ilości czasu i czy jest możlowść zainstalowania takiego blow offa w ogóle albo doładowania.
3. I pytanie zadawane wiele razy na wielu forach ale różnie uogólniane czy zatkanie EGR coś dało wam w nsykach czy nie ma sensu.
4. Zrobiłem skanowanie błędów w samochodzie zworką i otrzymuje błąd 21, czytałem na forum, że to może być filtr paliwa albo wtrysk sterujący, jak skasowalem bląd i cofnalem kluczyk i przekrecilem i bez odpalania auta bledu nie bylo ale po zapaleniu auta znow byl, samochod jezdzi normalnie, nie szarpie etc, czy macie jakieś jeszcze na to uwagi dot. tego blędu ?
Dzięki za odpowiedzi.
1. Do czego służy pokrętło oznaczone na tym zdjęciu http://i.imgur.com/PMSFAGB.jpg
2. Czy wężyk oznaczony na tym zdjęciu http://i.imgur.com/BhNHxjv.jpg jest wężykiem, w którego wpina się miernik doładowania czy w niego można wpiąć blow off (zawór), czy to w ogóle w innym miejscu i inaczej, jeżeli tak to, to jak się montuje to i to, i czy wymaga to dużej ilości czasu i czy jest możlowść zainstalowania takiego blow offa w ogóle albo doładowania.
3. I pytanie zadawane wiele razy na wielu forach ale różnie uogólniane czy zatkanie EGR coś dało wam w nsykach czy nie ma sensu.
4. Zrobiłem skanowanie błędów w samochodzie zworką i otrzymuje błąd 21, czytałem na forum, że to może być filtr paliwa albo wtrysk sterujący, jak skasowalem bląd i cofnalem kluczyk i przekrecilem i bez odpalania auta bledu nie bylo ale po zapaleniu auta znow byl, samochod jezdzi normalnie, nie szarpie etc, czy macie jakieś jeszcze na to uwagi dot. tego blędu ?
Dzięki za odpowiedzi.