Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] OPIS MODELU

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

[P10/WP10] OPIS MODELU

Post autor: MagicalFire » 2013-07-26, 09:40

WERSJE NADWOZIOWE:

Hatchback:
Obrazek

Sedan:
Obrazek
Kombi:
Obrazek

DANE TECHNICZNE:

Nadwozie: Hatchback / Sedan / Kombi
Produkcja: 1990 - 1996 (kombi do 1998)
Napęd: przód (FWD) / 4WD (specjalne wersje)
Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di, SR20De, CD20
Moc: od 90 do 150 KM
Moment Obrotowy: 132 - 181Nm
Przyśpieszenie 0-100km/h: 8,7 - 16,9s
Prędkość maksymalna: km/h
Średnie spalanie: 7 - 9,5l/100km
Pojemność bagażnika: 480 (lifback: 480/1290, kombi: 460/1700) litrów
Skrzynia biegów: 4-biegowa przekładnia automatyczna, 5-biegowa manualna
Długość: 4400 (kombi: 4460) mm
Szerokość: 1700 (kombi: 1695) mm
Wysokość: 1390 (kombi: 1500) mm
Rozstaw osi: 2550 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 60l
Waga: 1080 - 1355kg
Promień skrętu: brak danych
Ostatnio zmieniony 2013-12-27, 13:15 przez MagicalFire, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-26, 10:09

Wersja kombi czyli Primera W10 nie ma praktycznie nic wspólnego z pozostałymi wersjami nadwozia :) inne zawieszenie lampy maski grille drzwi ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-12-27, 13:16

Uzupełniłem trochę danych, ale jeżeli ktoś ma coś do dodania, to proszę się nie krępować i śmiało pisać. Prosiłbym też o zweryfikowanie danych odnośnie silników i ich osiągów. ;)

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-12-28, 21:53

napisze jeszcze,ze primera p10 występowała z silnikiem
SR18di- 110 PS (81 kW) @6500 rpm and 150 nm @4000 rpm tylko w wersji na japonie,żadko ale występowała w uk
Sr18DE-125 PS (92 kW) @6000 rpm and 156 nm @4800 rpm także tylko japonia i uk

Warto także wspomnieć,ze primera p10 występowała w stanach(USA) jako infinity g20
Silnik
SR20DE 140hp(100Kw)
i 145Hp(108Kw)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-12-28, 22:54

Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di (115 KM), SR20De (125 KM lub 130 KM), CD20 - jeszcze trzeba dopisać SR20DE (150 KM)

Wersje benzynowe z silnikami 2.0 wszystkie hamulce tarczowe.
Zawieszenie:
nadwozia sedan i hatchback
przód: niezależne, z podwójnymi wahaczami skośnymi nierównej długości (górnym oraz dolnym) oraz sprężynami stożkowymi współosiowymi z amortyzatorami (kolumny zawieszenia), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym;
tył: niezależne z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i pojedynczymi wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi oraz sprężynami śrubowymi współosiowymi z amortyzatorami (golenie resorujące), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym.

kombi
przód: niezależne z kolumnami McPhersona (ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami oraz dolnymi wahaczami poprzecznymi), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
tył:
półniezależne, z pojedynczymi wahaczami wzdłużnymi zespolonymi rurową belką poprzeczną oraz sprężynami śrubowymi niewspółosiowymi z amortyzatorami, z drążkiem reakcyjnym Panharda.

Wersje
LX, SLX, eGT, SRi, SGX, GSX i eZX. Wychodziły również wersje Invitation, na sam koniec produkcji - takie trochę doposażone LX, ale jeszcze nie pełne SLX - czyli coś pomiędzy.

Wyposażenie:
4x el. szyby lub 2x el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach lub manual
podgrzewane fotele (Skandynawia)
el. regulowany fotel kierowcy
podgrzewane lusterka
automatyczna antena
klimatyzacja
ABS
4 lub 6 głośników (6 głośników było chyba po '95 w wersjach SLX)
halogeny
el. sterowane reflektory
wycieraczki na lampach (Skandynawia)
centralny zamek
poduszki powietrzne 1 lub 2 (po '94 w standardzie 1 i napinacze pasów)
nawiew na nogi pasażerów z tyłu
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 14:26 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-29, 06:15

janusz pisze:kombi - przód wielowahacz
Ja tam miałem McPherson
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-05, 14:27

Vixo masz poprawiony opis zawieszenia :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-05, 14:59

Teraz się zgadza ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
wartburg
doświadczony forumowicz
Posty: 206
Rejestracja: 2009-12-09, 01:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wartburg » 2014-01-05, 15:52

Była jeszcze krótka seria wersji Spring. Ja taką miałem. Wyposażenie razczej z LX-a.
Był Wartburg 1.3 '91 58KM
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm

Obrazek

fish0071
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-06-02, 13:31
Lokalizacja: Sierskowloa

Post autor: fish0071 » 2014-06-02, 17:24

witam,
a ja dodałbym jeszcze 2.0 eGT z napędem 4x4. Właśnie przez przypadek taką kupiłem.
Czy ma ktoś może jakieś informacje dodatkowe o tym modelu?

Awatar użytkownika
smyndrok
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2009-12-12, 15:39
Lokalizacja: Podolany/Kraków

Post autor: smyndrok » 2014-10-05, 16:24

podobno na Szwecje taką wariacje montowali i,że bieda cokolwiek do tego napędu dostać także dbaj;)

pio13
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-28, 18:50
Lokalizacja: Podlaskie

Avenir

Post autor: pio13 » 2014-10-29, 10:49

A co z modelem Avenir W10 ?
The W10 Avenir was initially available with either the 1.8 L SR18i or 2.0 L SR20DE in FWD or a 2.0 L SR20DE in 4WD ATTESA configuration. The FWD was available with either a 4 speed automatic transmission or a 5 speed manual, the 4WD only with the automatic. A 2.0 L Turbo-Diesel was added to the range and the 1.8 L SR18i models were given the better 1.8 L SR18DE with electronic gasoline injection in 1993.

A turbocharged model badged Salut GT turbo was introduced in 1995, this came with a 210 PS version of the SR20DET and was available only in 4WD with the automatic transmission.

The W11 model was introduced in 1998. Initially available with the 1.8 L QG18DE, 2.0 L SR20DE, 2.0 L SR20DET or the 2.0 L CD20ET Turbo-diesel. The QG18DE models were FWD only and available with either a 4 speed automatic or 5 speed manual transmission, the SR20DE models were an FWD manual or CVT transmission, the 4WD continued to be conventional automatic only. Once more the turbocharged 2.0 L SR20DET variants were available only in 4WD with the conventional 4 speed automatic. The power output of the turbo version increased to 230 PS.
Jest to prawie to samo, co nasze Primery W10, jendak JDM - był dostępny z 4WD i SR20DET. Jendak miał inną turbinę niż Pulsar, czy GTi-R.
Avenir Facts
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-29, 11:44

pio13, znamy doskonale Avenira. Kilka Aut w klubie jeździ z silnikami od niego :)

pio13
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-28, 18:50
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: pio13 » 2014-10-29, 13:12

Orientujecie się może, jak wyglądało tylne zawieszenie w Avenirze 4WD ? Szukałem informacji na ten temat, jednak bezskutecznie.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-29, 14:03

pio13 musi być niezależne, bo most tam przecież jest

pio13
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-28, 18:50
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: pio13 » 2014-10-29, 15:34

bombel pisze:musi być niezależne, bo most tam przecież jest
Ekhm... Most będzie w obydwu przypadkach...
Chodzi o to, że nigdzie nie znalazłem nawet rysunków przedstawiających tylne zawieszenie w Avenirze 4WD.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-29, 15:54

pio13 przy FWD nie będzie

pio13
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-28, 18:50
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: pio13 » 2014-10-29, 16:49

pio13 pisze:w Avenirze 4WD
Od początku pisałem o 4WD.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”